Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door inni
#1342321
Berre eet dus sinds anderhalve week kvv, inmiddels lam en eend (de andere smaken moet ik nog uitproberen) maar deze gaan goed, geen diarree en (wel meer dan vroeger) mooie vaste drolletjes (die zelfs niet meer in z'n lange haren blijven kleven). Nu is me sinds gisteren wel opgevallen dat hij uit z'n anus wat lichtgeel slijm verliest tussendoor, niet veel maar soms zie je iets geligs in z'n witte haren schijnen.
Ik zit dus met een nieuwe vraag: Wat is dat nu weer???

Alvast bedankt,

Ingrid
Door Too
#1342414
Dat is dattie mooi nieuw slijmvliesje aan de binnenkant krijgt  :), hoort bij t ontgiften


Fijn dat t goed gaat, geen vieze plakbroek meer!!!
Door Hanny
#1343431
Ik denk bij gelige rommeltjes eerder aan een ontsteking.
Kan het wel helemaal verkeerd hebben, maar ik ga er van uit, dat er geen rommeltjes uit een anus behoren te komen, behalve bij het poepen.

Hany
Door Too
#1343956
[quote="Hanny"]
Ik denk bij gelige rommeltjes eerder aan een ontsteking.
Kan het wel helemaal verkeerd hebben, maar ik ga er van uit, dat er geen rommeltjes uit een anus behoren te komen, behalve bij het poepen.

Hany
[/quote]

Je hebt gelijk, ik dacht te lezen dat t bij de ontlasting zat... te snel gelezen

Inni ... hou t even in de smiezen!
Door inni
#1343988
Bedankt voor de reacties, 

't Is raar, eergisteren zat er wat van 't zelfde spul bij z'n ontlasting (helemaal op 't einde), gisteren niets gezien en vanmorgen waren de haartjes weer wat aan mekaar gekleeft met een bijna doorschijnend iets. Toch maar goed in 't oog houden in ieder geval, verder gaat 't prima, zo hadden we hem nog nooit. Nu maar hopen dat 't zo blijft. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door