Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Xada
#1341364
Ik heb een keer gelezen of gehoord dat barfplaats ook in het engels te lezen is. Ik zou graag willen weten of dit echt zo is en hoe je daar dan kunt komen. Dit omdat mijn DA zeer geïnteresseerd is. Vooral omdat hij nu Mac en Cidaq weer zag en schrok van hoe goed ze er uit zagen. De UREA van Mac is ook gedaald. (was 200 en nu 161). Hij vroeg wat ik gedaan heb en welke brok ik nu voerde. We hadden het al eerder over vlees gehad, maar hij geloofde het niet zo. Nu zag hij het bewijs.
Dus help me aub naar een engelstalige site zodat ik mijn DA ook om kan krijgen voor het voeren van vers vlees.
Door 202Spots
#1343384
Xada schreef: Ik heb een keer gelezen of gehoord dat barfplaats ook in het engels te lezen is. Ik zou graag willen weten of dit echt zo is en hoe je daar dan
Nee ik geloof niet dat de hele Barfplaats in 't engels vertaald word ;) .......nog niet..... :biggrin2:
Er zijn articles op BP  in 't engels geplaats omdat ze overgenomen zijn van engelstalige sites.
En die sites staan dus vermeld in de eerdere reactie.
Door Xada
#1343394
Ok, bedankt allemaal. Ik heb het een en ander gevonden en stuur dat door naar mijn DA. Ook zal ik het menu van mijn honden erbij doen. Hij wil graag handleidingen dat als mensen hun voer voor honden zelf willen samenstellen, hij advies kan geven.
En dat allemaal veroorzaakt door een eigenwijze hollandse trien die het vertikt haar honden op een nierdieet van Hill's of Royal Canin te zetten.  :-[
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door