Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door fun
#1342839
onze aussie van anderhalf is soms sloom , kan dat aan haar voeding liggen en zo ja wat kan ik dan aan haar eten toevoegen om haar wat actiever te maken???
Door Suzanne
#1342882
Hoi en welkom!

Het is gebruikelijk dat nieuwe leden zich voorstellen in de daartoe bedoelde hoek. Geef ook wat meer informatie, wat voer je nu, welke activiteit krijgt je hond, wanneer lijkt ze sloom?

Suzanne
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1342888
Suzanne schreef: Hoi en welkom!

Het is gebruikelijk dat nieuwe leden zich voorstellen in de daartoe bedoelde hoek. Geef ook wat meer informatie, wat voer je nu, welke activiteit krijgt je hond, wanneer lijkt ze sloom?

Suzanne
Voorstelhoekje is al een tijdje opgeheven...

Wat voer je nu?
Ik heb zelf een aussie van anderhalf die de hele dag loopt te stuiteren als het aan haar lag... 8)
Door Suzanne
#1342892
Sanyo schreef: Voorstelhoekje is al een tijdje opgeheven...

Wat voer je nu?
Ik heb zelf een aussie van anderhalf die de hele dag loopt te stuiteren als het aan haar lag... 8)
Oh... okay... dan nog zou ik zeggen, stel je eerst even voor voordat je met een vraag begint ;-)
Wellicht heeft TS een naam? ;-)  Bijvoorbeeld...  of de hond.... ?

Suzanne
Door Lizzy
#1343077
Fun, misschien is het handig om ons te vertellen wat je aussie nu eet? Het kan aan haar voeding liggen. Maar ook aan zaken als schildklier. Of misschien is er iets anders aan de hand. Heb je wel eens bloed laten prikken?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door