Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Sher
#1337584
Hier zal ik het dan maar bekennen. Ik had het waagstuk om Vinnie over te zetten op barf voorlopig weer opgegeven. Een vleesmolen aangeschaft en nekjes gemalen, omdat meneer dat niet kan knagen.  ::)
Een paar hapjes heeft meneer van de prut genomen en daarna in hongerstaking.  :-X
Meneer Vinnie krijgt dus weer kvv.
Nu had ik een stukje spiervlees nodig voor Tilly. Ik dacht ook dat ik dat had gepakt, maar er bleek toch een botje in te zitten. Eendeboutje.
Ach ik doe niet moeilijk, dus ik haal daar het meeste vlees af en geef het aan Tilly. Vinnie liep hongerig om mij heen (krijgt nooit eten  ::) ), dus ik dacht ik geef hem dat botje, dan kan hij daar nog wat vlees afknagen. Eet dat stomme dier het op!  :o
Wat moet ik toch met Vinnie.  :-X
:biggrin2:
Door Too
#1337642
;D elke maaltijd als tussendoortje behandelen...... dan neemt ie t niet zo serieus en hapknaagweg
Gebruikersavatar
Door Sher
#1338322
Vinnie is een kat uit duizenden. Ik denk heel serieus dat er geen tweede kat als Vinnie bestaat.  :-*
Zelf vindt hij dat ook.  8) :D
Door duhovali
#1341079
Vinnie.....

papa en mama zeggen FOEI!
Zo ben je niet opgevoed.

Dikke kus.

ps. ik knipte de nekjes in stukjes en dat ging wel altijd op.
Heel snappen ze hier niet wat ze er mee moeten, wellicht dat dit het probleem is.
Gebruikersavatar
Door Sher
#1341082
:o Daar zijn paps en mams. Vinnie doet snel een fopsnor voor.  :biggrin2:
Wat leuk dat jullie hier nu ook op het forum zijn. 
Gebruikersavatar
Door Sher
#1341087
Het ligt trouwens niet aan de stukjes. Ik schaam me om het te moeten zeggen, maar Vinnie is gewoon een eigenwijsje. Volgens mij is hij al berucht op dit forum. Zelfs gemalen eet hij maar een paar hapjes kippennek.  :P
Hij wil gewoon iets lekkerders.  ??? :biggrin2:
Door duhovali
#1341090
Verwend nest!!!
(mag IK toch wel zeggen??)
Bij ons thuis alles eten en je baasje het lekker moeilijk maken.
Laatst gewijzigd door duhovali op wo 19 aug 2009, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door duhovali
#1341092
Sher schreef: :o Daar zijn paps en mams. Vinnie doet snel een fopsnor voor. :biggrin2:
Wat leuk dat jullie hier nu ook op het forum zijn.
Ja, we zijn al een tijd op het forum, maar waren niet behendig met pc genoeg om berichten te plaatsen.
Papa's poten zijn te groot (lees 'dik').

Cursusje gehad en het gaat goed komen hoor!!! ;D
Laatst gewijzigd door duhovali op wo 19 aug 2009, 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door