Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Francisca
#133427
De spijsvertering van Mika gaat te snel.Denken we; zie mijn vraag bij medisch.Nu wil ik graag weten welke kvv ik hem dan het beste kan geven.Ik weet wel dat vet er helemaal door vliegt.Kan hij denk ik dus niet tegen.Hij krijgt nu 3 schijven energique per dag en komt daar dus niet echt van aan.Hij is zelfs 2 ons afgevallen.Was 5.5 kilo is nu nog maar 5.3 of misschien nog wel minder en hij mag gewoon niet meer afvallen.
Door danielle1980
#133431
hoi je zou ook meer kunnen gaan geven hoor,
sommige honden hebben iets meer nodig.

er zijn geloof ik ook wel speciale kvv die je kan geven maar helaas weet ik niet precies welke.

succes in ieder geval met je hondje,
Door Peet
#133450
Er is nu ook Carnibest Actief, misschien dat die wat meer calorien levert?

Heeft Energique geen versie voor "werk & sporthonden"?

Anders gewoon wat extra geven.....De beste kvv is tenslotte degene waar jou hond het goed op doet....
Door Francisca
#133461
Hoever kan ik dan de hoeveelhied opvoeren?Hij krijgt nu al 300 gram.Dubbele van wat hij hebben mag.Ik ga even op de site van CB kijken.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#133508
[quote="Sunshine"]
Hoever kan ik dan de hoeveelhied opvoeren?Hij krijgt nu al 300 gram.Dubbele van wat hij hebben mag.Ik ga even op de site van CB kijken.
[/quote]

Als je zegt dat die slecht tegen vet kan, dan is de Cb aktief helemaal geen optie aangezien deze vetter is dan de normale varianten.
Misschien valt alleen de Energique om onduidelijke reden niet goed en zou een overstap naar een andere (CB) normale variant al voldoende zijn.
Misschien dat de spijsvertering van je hond nog niet gewend is aan het verbranden van vetten en heeft die gewoon iets meer tijd nodig. Veel honden kun je cold turkey overzetten, anderen hebben meer tijd nodig. Hier loopt er eenjte die heeft er bijna 1 jaar over gedaan om het echt helemaal goed te doen op alles wat we 'm voorschotelen.
Door Francisca
#133675
Ik hoop wel dat het dat is Angelique.Ik wil er even niet aan denken dat hij ziek is.Ga ook andere kvv proberen.Maar eens kijken waar hij het goed op doet.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#133680
[quote="Sunshine"]
Ik hoop wel dat het dat is Angelique.Ik wil er even niet aan denken dat hij ziek is.Ga ook andere kvv proberen.Maar eens kijken waar hij het goed op doet.

[/quote]

Ik zou eerst die onderzoeksuitslagen afwachten voordat je (misschien volledig overbodig) aan verandering van voer begint.
Door Francisca
#133683
Ga ik ook doen.Lijkt me niet echt slim om nu te veranderen.Dan weet ik ook niet of dat het resultaat is van de tabletten of van iets anders.Het gaat nu iig iets beter.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door