Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Benjy en Misty
#1332982
Ik heb nogal wat problemen bij het halveren van grote stukken. Mijn elektrisch mes komt er echt niet door heen. Graag zou ik een scherp hakbijltje of iets dergelijks willen hebben. Wie weet waar je een goed hakbijltje kunt kopen?
Gebruikersavatar
Door koekje
#1333149
bij menig chinese toko verkopen ze ook hakmessen.
bij dun yong bij de zeedijk in a'dam hebben ze een heel scala in verschillende prijsklasses.

ik zie dat je in maastricht woont. ik neem aan dat je dan niet even voor een hakmesje naar a'dam afreist.
ik ga er van uit dat ze daar ook toko's hebben.
Door Nynke
#1333151
ik heb zo'n klein tuinbijltje gekocht bij de Praxis, maar het meest gebruik ik een klein keukenbijltje wat ik in mei gekocht heb op een rommelmarkt in Frankijk voor € 2,-  ::)
Door Mevroi Kruim
#1333236
Ik heb een flinke tuinbijl, maar die gebruik ik vooral voor het hakken van niet-gezaagde lamskoppen  :-X
En verder goeie snoeischaar en scherp mes. Botten waar ik met de snoeischaar niet doorheen kom geef ik sowieso niet aan de katten, die kunnen er niks mee, en ik kan ze ook niet malen. De honden kunnen ze iha goed baas als er buiging in zit.
Door Happy Tail
#1333562
ik heb ook een houtbijltje in mijn 'barf" assortiment voor dit soort dingen.
en het meeste redt ik wel met een groot professioneel koksmes
Door Benjy en Misty
#1333633
Mevroi Kruim schreef: Of een tuinbijl  8) moet je wel een hakblok hebben en goed mikken  :-X
;D ;D ;D Daar waag ik me maar niet aan!
Door Benjy en Misty
#1333635
koekje schreef: bij menig chinese toko verkopen ze ook hakmessen.
bij dun yong bij de zeedijk in a'dam hebben ze een heel scala in verschillende prijsklasses.

ik zie dat je in maastricht woont. ik neem aan dat je dan niet even voor een hakmesje naar a'dam afreist.
ik ga er van uit dat ze daar ook toko's hebben.
Hier hebben ze op de markt inderdaad ook een toko. Kan ik morgen even een kijkje nemen als ik kippennekken ga kopen. :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door