Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door drago123
#1327441
heeft er iemand ervaring met de compleet maaltijden van lupa . ze hebben ook veel barf producten maar ook compleet maaltijden  :)
Door Boutje
#1327853
[quote="drago123"]
heeft er iemand ervaring met de compleet maaltijden van lupa . ze hebben ook veel barf producten maar ook compleet maaltijden  :)
[/quote]

Ja, ik ;-).
IK heb het ooit meebesteld met de rest om eens uit te testen, is vrij grof gemalen en 3 van de 4 lusten het hier. Stinkt naar pens. Zit verpakt in van die worsten zoals carnibest of haaksbarf. Ik heb het niet lang gevoerd dus meer kan ik er niet over kwijt.
Misschien eens mailen voor de samenstelling?
't Is wel goedkoop in vergelijking met de andere kvv's, dus vraag ik me een beetje af hoe dat kan.
Door chrisje
#1329876
[quote="Boutje"]
Ja, ik ;-).
IK heb het ooit meebesteld met de rest om eens uit te testen, is vrij grof gemalen en 3 van de 4 lusten het hier. Stinkt naar pens. Zit verpakt in van die worsten zoals carnibest of haaksbarf. Ik heb het niet lang gevoerd dus meer kan ik er niet over kwijt.
Misschien eens mailen voor de samenstelling?
't Is wel goedkoop in vergelijking met de andere kvv's, dus vraag ik me een beetje af hoe dat kan.
[/quote]

Er zit geen bot in verwerkt, dus nog bot bijgeven. in de visvariant zit wel bot verwerkt.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1332783
ik heb hier de rundmix en zalmmix geprobeerd, en is niet erg goed ontvangen.......
de strot, luchtpijp en kippennekken van Lupa gingen er wel goed in...
Door chrisje
#1333469
[quote="chrisje"]
Er zit geen bot in verwerkt, dus nog bot bijgeven. in de visvariant zit wel bot verwerkt.
[/quote]

Blijkt dat er in de compleet wel bot inzit.
Door Lizzy
#1333884
De fabrikant doet er goed aan om gewoon duidelijk te beschrijven (op website + verpakking) wat er nou in zit, in het prakje!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door