Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#13298
Elke keer als ik Chasey heb bespoten met het Tea Tree mengsel, dan gaat hij lopen niezen, rond rennen als een kip zonder kop en overal tegenaan schuren.

Zijn er meer die dit doen? of heb ik zo debiele hond?
Door Ink
#13300
Sam is net zo maf als Chasey. Als een dolle door het huis en/of door te tuin en maar rollen. Als ik de fles pak kruipt ie al helemaal in elkaar ...
Dus ik ben ermee gestopt. Om hem nou iedere keer hartklachten te bezorgen vind ik ook zo wat.
#13301
In het begin was Chasey ook zo angstig voor de fles, maar nu niet meer, hij vind het niet fijn, maar rent niet weg en komt gewoon als ik roep.  Met Frontline, deed hij dit trouwens ook, dat wegkruipen dan he, dus dat was meteen geen optie meer en toen ik over TT hoorde dacht ik dat is de oplossing. Maar meneer is er natuurlijk 1 met een gebruiksaanwijzing die ik niet heb meegekregen, helaas soms. Dus er zal wel iets engs gebeurd zijn met een psssssttttt geluid.

Maar ik ben blij dat Ik niet de enige ben met een rare flippo als hond.

Trouwens Ink, welkom terug. Heb je wel gemist hoor . :-*
#13302
In het begin was Chasey ook zo angstig voor de fles, maar nu niet meer, hij vind het niet fijn, maar rent niet weg en komt gewoon als ik roep. Met Frontline, deed hij dit trouwens ook, dat wegkruipen dan he, dus dat was meteen geen optie meer en toen ik over TT hoorde dacht ik dat is de oplossing. Maar meneer is er natuurlijk 1 met een gebruiksaanwijzing die ik niet heb meegekregen, helaas soms. Dus er zal wel iets engs gebeurd zijn met een psssssttttt geluid.

Maar ik ben blij dat Ik niet de enige ben met een rare flippo als hond.

Trouwens Ink, welkom terug. Heb je wel gemist hoor . :-*


volgens mij doen ze het gewoon omdat ze de geur niet lekker vinden en zo de geur trachten te maskeren

honden hebben een héél ander idee dan wij , wat lekker ruiken betreft :-X
#13306
Heb ook geen last van rare " extra" beesies en dat wil ik graag zo houden.  ;D
Spuit alleen als ik de dagopvangers of vakantiehondjes ervan verdenk dat ze misschien wat hebben en als we naar het bos gaan. (gaan we bijna niet meer omdat het strand jippie je eindelijk, weer is opengestelt voor honden)
#13307
mijn ouders hebben een kat die af en toe frontline krijgt, van die druppels in de nek. zodra ze (de kat) maar denkt dat er zo'n ding uit de kast komt is ze al pleite... dit moet dus 'stiekum' gebeuren... zit het eenmaal in d'r nek dan begint ze ook als een gek door het huis te spurten, trap op, trap af, de kamer door enz. echt als een dolle dries om dan na een aantal minuten neer te ploffen en zich rustig te gaan wassen....'t is echt geen gezicht...
#13308
Als ik mijn honden inspuit met een natuurlijk anti-vlo/anti-teek middel gaan ze ook als idioten rennen, rollen en weet ik veel wat. Ze willen gewoon van die sterkte geur af. Na een bad doen ze hetzelfde, vinden ze zichzelf ook veel te schoon ruiken.
#13309
Ik heb Tim nooit ingespoten met iets en ook nog nooit gewassen dus ik weet het niet alhoewel ik hem er wel van verdenk,dat ie áls ie éénmaal ingespoten is,er net als Chasey als een Karel Kamikaze vandoor gaat  ;D ;D
#13311
Elke keer als ik Chasey heb bespoten met het Tea Tree mengsel, dan gaat hij lopen niezen, rond rennen als een kip zonder kop en overal tegenaan schuren.

Zijn er meer die dit doen? of heb ik zo debiele hond?
Komt mij heel bekend voor ;D Ze doen het hier ook, allebei. en de hond van mijn ouders doet dat ook. Ze kunnen zo gelijk de energie een beetje kwijt ;D
#13312
Sam is net zo maf als Chasey. Als een dolle door het huis en/of door te tuin en maar rollen. Als ik de fles pak kruipt ie al helemaal in elkaar ...
Dus ik ben ermee gestopt. Om hem nou iedere keer hartklachten te bezorgen vind ik ook zo wat.
Ik ben ook gestopt. Ze wordt er super angstig van en blijft dat ook een poosje. Het verpest voor haar echt de wandeling die er vaak na komt. Ik heb nu een flesje flea and tick spray waar ze wel tegen kan. Dat vind ze alleen maar een beetje vervelend.

groetjes Helen
Laatst gewijzigd door Helen op zo 19 okt 2003, 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door