Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door crutz
#132923
bedenk me net (na aanleiding van dat iemand anders ergens anders vroeg of haar pup niet te veel kreeg) dat Delwyn wel ERRRUG veel te eten krijgt als je kijkt naar haar gewicht (ongeveer 7,5 kilo en ze krijgt 3 keer per dag 200 gr, dus totaal 600 gram)
ze is niet dik, heeft geen puppy vet en zal het dus wel nodig hebben, maar is het niet een beetje heel erg veel ???
ontlasting is overigens goed, meestal 2 keer en een enkele keer 3 keer per dag 1 of 2 kleine keuteltjes die mooi hard zijn,
alleen gisteren iets smeuig, maar ze had eergisteren voor t eerste een stukje hart gehad, dus dat wijt ik daaraan..........
Gebruikersavatar
Door Nitus
#132949
't is wel héél veel voer voor zo'n ( nu nog) kleine hond :o, maar als ze er verder goed uit ziet zou ik me er niet zo druk om maken, ik zou alleen wel laten onderzoeken of ze misschien geen wormen heeft. En anders lekker houden zo :).
Door crutz
#132952
[quote="Nitus"]
't is wel héél veel voer voor zo'n ( nu nog) kleine hond :o, maar als ze er verder goed uit ziet zou ik me er niet zo druk om maken, ik zou alleen wel laten onderzoeken of ze misschien geen wormen heeft. En anders lekker houden zo :).
[/quote]
nope geen wormen (is al onderzocht).........
en zie maar op de foto's in mn topic in de Barplaats, die zijn gisteren gemaakt, lijkt me toch niet echt te dik..............
Gebruikersavatar
Door Nitus
#132958
[quote="crutz"]
[quote="Nitus"]
't is wel héél veel voer voor zo'n ( nu nog) kleine hond :o, maar als ze er verder goed uit ziet zou ik me er niet zo druk om maken, ik zou alleen wel laten onderzoeken of ze misschien geen wormen heeft. En anders lekker houden zo :).
[/quote]
nope geen wormen (is al onderzocht).........
en zie maar op de foto's in mn topic in de Barplaats, die zijn gisteren gemaakt, lijkt me toch niet echt te dik..............
[/quote]
Die foto's heb ik gezien en idd ze is niet dik, erg slank zelfs, dus ik zou haar lekker deze hoeveelheid blijven geven :).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door