Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door drago123
#1327536
heeft iemand ervaring met lupa diervoeding .het gaat om de compleet versies van lupa ben nu bezig met smuldier maar de hond vind het maar niks ze ruikt er een keer aan en dat is ook alles  ???
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1327541
Wat heeft Lupa dan aan compleet voer???? De vleesmixen ofzo???? Of wat bedoel je??
Ze leveren namelijk ook Haaksbarf en dat gaat er hier in als Wieger Keterlapper  ;D
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1327544
Lupa heeft, vleesmaaltijd compleet en pensmaaltijd compleet, staat onderaan bij de barf-producten.
Heb er geen ervaring mee.
Door drago123
#1327551
ja ze hebben ook compleet maaltijden voor de hond .maar ook veel barf producten en verder veel bekende merken voeding
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1327567
Heb er ook geen ervaring mee  ;)...er zit, denk ik, in beiden rundvlees, vandaar dat ik je er niets over kan zeggen (Yuki verdraagt geen rund).
Door chrisje
#1329903
[quote="May Linn"]
Lupa heeft, vleesmaaltijd compleet en pensmaaltijd compleet, staat onderaan bij de barf-producten.
Heb er geen ervaring mee.
[/quote]

De vleeskompleet heeft geen calciumbron, de visvariant wel.
Door Lizzy
#1330095
Aha. Dus het is geen complete voeding. En dus is vleescompleet een beetje een rare benaming voor het goedje.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1330187
[quote="chrisje"]
De vleeskompleet heeft geen calciumbron, de visvariant wel.
[/quote]

Heb je het hier niet over de grofgemalen vleesmix? die geen calciumbron heeft.
Ik neem namelijk aan dat als iemand voer compleet noemt dat er ook een bron van calcium in zit.
In de vleesmix zit: pens,runderkopvlees,lever,hart,strot en luchtpijp
En in de rund/zalmmix: pens, bot en zalm

Je hebt namelijk:
Grof gemalen vleesmix
Grof gemalen rund/zalmmix
En dan:
Vleesmaaltijd compleet
Pensmaaltijd compleet

De complete vleesmaaltijd is wel volledig voer en glutenvrij
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1330272
[quote="May Linn"]
Heb je het hier niet over de grofgemalen vleesmix? die geen calciumbron heeft.
Ik neem namelijk aan dat als iemand voer compleet noemt dat er ook een bron van calcium in zit.
In de vleesmix zit: pens,runderkopvlees,lever,hart,strot en luchtpijp
En in de rund/zalmmix: pens, bot en zalm

Je hebt namelijk:
Grof gemalen vleesmix
Grof gemalen rund/zalmmix
En dan:
Vleesmaaltijd compleet
Pensmaaltijd compleet

De complete vleesmaaltijd is wel volledig voer en glutenvrij
[/quote]

Trek anders Jover even aan het mouwtje, zij zal je precies kunnen vertellen hoe het zit :)
Door jover
#1330473
Er worden mixen door elkaar gegooid,kom er zelf ook door in verwarring,alleen waar compleet bij staat is compleet de andere varianten niet.
de vleesmix is niet compleet,de zalm/rund is niet compleet enz.
ik begrijp nu wel wat het probleem is er is gevraagd naar de samenstelling,die heb ik gegeven en dan worden sommige compleet verklaart,maar staat er niks bij is deze niet compleet.
ik hoop dat ik het zo een beetje goed verwoord heb en dat het zo duidelijker wordt.
groetjes jolanda
Laatst gewijzigd door jover op za 08 aug 2009, 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1330801
[quote="jover"]
Er worden mixen door elkaar gegooid,kom er zelf ook door in verwarring,alleen waar compleet bij staat is compleet de andere varianten niet.
de vleesmix is niet compleet,de zalm/rund is niet compleet enz.
ik begrijp nu wel wat het probleem is er is gevraagd naar de samenstelling,die heb ik gegeven en dan worden sommige compleet verklaart,maar staat er niks bij is deze niet compleet.
ik hoop dat ik het zo een beetje goed verwoord heb en dat het zo duidelijker wordt.
groetjes jolanda

[/quote]

Dank je voor je uitleg. Ik denk dat het zo wel duidelijk is. Voor mij in ieder geval wel. :)
Door chrisje
#1331595
Nu ga ik nog even vervelend doen, voor alle zekerheid wil ik het nog even op een rijtje (sorry)  :-*, (want ik heb wel enkele
kilo's in mijn vriezer liggen (mooi spul :biggrin2:).)
Er is mij verteld dat er in de vleeskompleet geen bot in verwerkt is.

Ik heb voor mij dus de Lupa 1000 gram vleeskompleet liggen, glutenvrij.

Er zit rundvlees, pens, hart, schapenvet, zonnebloemolie, ... in.

Het is dus de vleeskompleet ... met of zonder calciumbron?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door