Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Urs
#132680
Ik weet dus niet of deze vraag in deze rubriek past maar het gaat toch om de geestelijke gezondheid.
Teckel Cato is niet d'r zelf. Ik weet ook dat het aan de situatie ligt waar we momenteel in leven. Vriend en ik hebben besloten om uit elkaar te gaan. Ik moet dus verhuizen. Ik woon nog wel bij vriend maar ik leef eigenlijk voornamelijk op de logeerkamer. De honden en katten gezellig erbij en ze kunnen gewoon hun gang gaan door de flat. Ik heb dus geen zin om in de huiskamer te gaan vertoeven en me nog meer te ergeren. Goed,in het weekend logeer ik bij me vader in zeeland en daar is ze de normale Cato.Vandaag viel het gewoon op dat Cato uit d'r doen is zelfs mijn collegas zeiden er wat van. . Ze is niet de vrolijke neuzenhapper die ze normaal is. Ik denk dus dat ze heel erg goed aanvoelt dat ik door een moeilijke periode ga en dat hier thuis de spanning goed voelbaar is. Ik weet ook dat de enige oplossing is dat alle spanning wegvalt maar goed het is even niet anders. Nu is mijn vraag is er een ondersteunend homeopatisch middel dat haar een beetje kan opfleuren? Of haar helpt de situatie te hanteren? Of zou de bach rescue remedie daarin ook steun kunnen geven?
Door Netty
#132681
geen idee of het met middeltjes verholpen kan worden.
ik weet wel dat mijn teckel(s) erg gevoelig voor situaties zijn en waren.
sterkte in ieder geval
Door Erna
#132713
Is het geen optie om Cato tijdelijk bij opa Boot te laten? Misschien dat ze zonder spanning zich beter in haar vel voelt zitten.
Door Urs
#132722
Opa boot past 3 dagen per week op die lieve spikkels. en daar is ze ook niet op d'r gemak. ze is al meerdere keren bijna opgegeten door ches en nook. Vind ik ook geen fijn idee. En cato eet konijn denk dat zus het nie leuk vind als coco opgegeten word.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door