Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Lisa
#130069
;D Lotte en Quinty, kippennekjes... blijf dan liever even uit de buurt :D. Met Carnibest niks aan de hand, lief leuk aardig ieder pakt zijn eigen bakje en eten ze gemoedelijk naast elkaar. Kippennekje geven...Lotte grommelt als je in de buurt komt, komt je hand dichtbij kan je een mep krijgen, Sacha (hond) moet ook uit de buurt blijven. Al grommend eet ze dan haar nekje als je te dicht bij staat. Quinty wil ook graag rust met zijn kippennekje en gaat ook grommen als Lotte in de buurt komt. Lotte is eerder klaar met het nekje en wil nog weleens proberen van als ik nou in de buurt kom misschien...grommel... oke, extra stukje nek zit er niet in ;D
Grappig dit verschil, gewoon CB lopen ze weleens bij weg maar zo'n nekje oei.
Als het goed is krijg ik binnenkort ook kipkarkassen, mij benieuwen hoe dat gaat.
Door Robian
#130517
Mijn tante fokte vroeger siamezen.

Daar stond dus 20 jaar geleden al eendagskuikens op het menu.

Stel je eens voor, 9 grommende kittens om een bord aan stukken geknipte eendagskuikens.

Je moest bijna geluidsdempers opzetten.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#130518
Robian schreef: Mijn tante fokte vroeger siamezen.

Daar stond dus 20 jaar geleden al eendagskuikens op het menu.

Stel je eens voor, 9 grommende kittens om een bord aan stukken geknipte eendagskuikens.

Je moest bijna geluidsdempers opzetten.

Aan stukken geknipt ??? bij ons kregen ze ze gewoon .
Bij cattery's is het gebruik van ééndagskuikens al van oudsher gebruikelijk.
Door Lisa
#130635
Zie je wel, hier wordt gewoon dus even bevestigd dat katten agressief worden door rauw ;D ;D

Wat een geweldig geluid op dat fragment! Ik zal eens kijken of ik met de laptop eens geluid op kan nemen hoe Lotte en Quinty grommen. Het is anders dan op het fragmentje. Lotte is meer smakkend diep grommen, Quinty bromt meer.

Leuk om die reacties te lezen hoe de katten van jullie erop reageren.
Door Marieke
#131406
dat 'oeoeh oeoeoeh oeoeh' geluid heb ik sindsdien ook niet meer gehoort, nu is het ook meer van dat diepe gebrom met een sis tussendoor.

Hoe komen jullie eigenlijk aan je eendagskuikens?
Door Judith
#132670
Eendagskuikens kan je gewoon bij de dierenspeciaalzaak kopen, hoewel niet alle dierenwinkels het verkopen .
Mijn katten gaan er ook altijd mee gooien, vangen het dan weer op en geven het nog een paar klappen na.
Alsof ze nog niet dood genoeg zijn. Sommige grommen wel andere weer niet.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#132733
Judith schreef: Eendagskuikens kan je gewoon bij de dierenspeciaalzaak kopen, hoewel niet alle dierenwinkels het verkopen .
Mijn katten gaan er ook altijd mee gooien, vangen het dan weer op en geven het nog een paar klappen na.
Alsof ze nog niet dood genoeg zijn. Sommige grommen wel andere weer niet.
Jaah, dat doen ze hier ook >:(
Moet ik iedere keer de muren van de keuken soppen, want dan druipt het geel er van af.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door