Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cathelijn
#1324987
Had ik al het weghalen van een toch wel erg grote talgbult besproken met de plaatselijke da, zie ik vanmorgen bij het opstaan dat hij open is.
Sh*t, dus toch te lang gewacht  :(

Ik heb het vast schoongemaakt en er wat troep uitgedrukt en daarna de da gebeld. De operatie is nu gelukkig verplaatst naar morgenmiddag.
Ze ligt nu te slapen met een schone theedoek om haar nek.

Als ze straks wakker is maak ik het nog wat verder schoon en krijgt ze een nieuwe theedoek. Zo maar even aantobben tot morgen.
Ze laat het gelukkig allemaal prima toe, de schat  :-* Alleen het wandelen aan de riem met een tuigje om vindt ze maar niks en dat ze niet mag rollen ook niet  ::) En dat zal toch nog zeker wel een dag of 10 gaan duren. Ze krijgt een aardige snee morgen  :-\
Door Cathelijn
#1325492
Truus schreef: Sterkte met Floor :-*. Heb wel eens gehoord dat een talgbult weer terug kan komen als het is verwijderd...is dat zo?
Dat heb ik ook gehoord Truus, daarom heb ik alle anderen ook niet weg laten halen. Maar deze is zo groot en begint lastig te worden, dus we gaan het toch maar doen, nu helemaal...

Ze heeft nu geen doek meer om. Het gaat best goed zo met af en toe even deppen. Morgen is ze ervan af  ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door