Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Elizabeth Bennet
#1324227
Hallo allemaal,

Ik ben nu al zeker een half jaar aan het barfen en dat gaat supergoed. Tot op heden gaf ik mijn hond twee keer per dag eten, 's morgens vleesbot met een beetje biogarde en 's avonds spier- of orgaanvlees met groenten, knoflook, zeewier en af en toe noten of een rauw eitje erbij. Nu wil ik graag ermee gaan beginnen om hem maar 1 x per dag te geven. De ene dag vleesbot met biogarde en de andere dag vlees met de hele mikmak. Kan ik hem beter 's morgens of 's avonds eten geven. Me'n gevoel zegt 's avonds zodat hij daarna lekker heel de nacht kan slapen. Maar hoe denken jullie daarover.

Groetjes Elizabeth
Door spickenstef
#1324486
als er geen activiteiten meer zijn krijgt ze die ten vroegste na het avondeten van ons en anders na de aktiviteit , zo gaar spickel donderdag braitensporten om 21 uur en krijgt ze pas daarna haar eten , heb haar ook al ooit om 1 uur snachts eten gegoven
Door Miss_Carmen
#1324719
Hier krijgen ze vanaf half 5 's middags te eten. Ik heb geen vaste tijden.
De ene keer is het om half 5, maar het kan ook pas om een uur of 10 zijn.
Ik geef op zoveel mogelijk verschillende tijden om ze niet te laten wennen aan een vast tijdstip.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1325273
Hier ook 's avonds op wisselende tijden, in ieder geval na de laatste inspanningen.
Tika moet bijna altijd direct poepen na het eten :D, dus  voer ik tegenwoordig meestal vlak voordat ik het laatste rondje wil gaan maken.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1326950
Ik voer 2 x per dag. S'ochtends een klein beetje (wat groente/kefir/orgaan of vlees)
En dan meestal eind van de middag de rest. behalve als ik met ze ga trainen die avond, dan na de training.
Wanneer je ze voert is dus maar net wat jezelf handig vindt.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1326976
Hier wisselt het sterk. Als ik groentenmix geef dan ´s ochtends, want dat heb ik thuis liggen. Als ze Bandit grondstoffen krijgt dan ergens tussen 12 en 15.00. En soms is er niets omdat er niets gemaakt wordt, of ik te laat ben met bietsen en dan haal ik zelf iets uit de vriezer en geef dat als het ontdooid is. Dat is dan ´s avonds.

Umai krijgt nu meestal 1x per dag, soms als ik haar wat dunnig vind, nog een keertje extra.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door