Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kira
#1323791
De beren hier hebben regelmatig de neiging stiekem mijn glas karnemelk leeg te lebberen en vanavond was opeens mijn bakkie dubbelvla helemaal schoon. Nu vind ik dubbelvla niet echt een hondenvla (is wellicht voor mij ook niet al te gezond). Maar zou ik ze ook voor de lekkerte wat geitenmelk of yoghurt kunnen geven waar ik dan bij theemuts gelijk haar ochtend dosis msm door kan roeren? Of is dat niet gezond?
Door Borke
#1323793
Ik geef hier wel vaker yoghurt of geitenmelk door de groentemix en ze zijn er allebei dol op  ;D
Ik geef het niet omdat ik denk dat het nou zo gezond voor ze is, maar gewoon voor de lekkere smaak en omdat het de groentemix smeuïger maakt en aantrekkelijker.
Gebruikersavatar
Door kira
#1323807
Ik wilde het ook voor de lekkerte geven, maar dan moet het niet ongezond zijn. Die vla vinden ze nl. ook wel lekker, maar geitenmelk klonk mij net wat minder ongezond in de oren. Ga dan morgen maar even een glazen fles scoren zodat ik op de geitenboerderij een fles kan laten vullen om te proberen.
Door Truus
#1323842
Bij ons mogen ze altijd de bakjes vla of yoghurt uitlikken ;D. Geef het gewoon voor de lekkerte inderdaad.
Gebruikersavatar
Door nova
#1323888
En ik koop geitenmelk voor de gezond en de lekkerte voor mn doggies, net als bio garde.
Goed voor de darmflora  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door