Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door vagebond
#1323486
Vanmorgen zag ik Jazz steeds haar vulva likken, dacht dat ze gestoken was of zo, kwam er bruingele troep uit! Ze heeft (nog) geen verhoging, buik is gevoelig (ze had bijna de da te pakken). Ze is nu aan het schijnzwangeren en wordt in november 11 jaar.
Ze heeft net een ab prik gekregen met synulox tabletten. Een "geluk" is dat haar baarmoedermond openstaat, dus de troep komt naar buiten. Ik denk dat ik haar maar volgende week direkt laat opereren, of zijn er nog alternatieven. Ik weet ze niet nl. Gr. Ingrid
Door bloemetje
#1323509
Tja een antibioticakuur.. Maar ik liet het er ook uithalen. Als ze het nog goed aankan; deed ik het zeer zeker. (sterker nog ik heb het ooit al laten doen bij mijn teef  :biggrin2:)
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1323516
Ik zou zeker nu Puut utero erbij geven. Dat zorgt ervoor dat de baarmoedermond open blijft en de troep er uit komt. En ook laten steriliseren. Je zult zien dat ze opknapt!
Door vagebond
#1323596
Ja, ik heb er helemaal geen goed gevoel bij, vanavond probeer ik alvast voor volgende week een afspraak te maken. Achteraf gezien was ze de laatste tijd best wel mat, niet alleen binnen, ze is ook schijnzwanger, maar ook buiten. Gr. Ingrid
Door vagebond
#1323694
Ik heb een afspraak voor as dinsdagmorgen. Krijg ik dan ook "revalidatieblikvoer" mee van de da? Kan ik dat gewoon weigeren en haar gewoon vers geven dan? Gr. Ingrid
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1323837
Ik heb bij mijn da nog nooit geen speciaal voer meegekregen na een operatie hoor!
Na de tijd geef ik als eerste een beetje yoghurt en als dat er in blijft later een kleine portie kvv.
De volgende dag gewoon weer wat barf dingetjes.

Sterkte met je meissie!
Door bloemetje
#1323840
vagebond schreef: Ik heb een afspraak voor as dinsdagmorgen. Krijg ik dan ook "revalidatieblikvoer" mee van de da? Kan ik dat gewoon weigeren en haar gewoon vers geven dan? Gr. Ingrid
Mijn Nimmie heeft ook altijd gewoon haar verse hap gegeten hoor!
Gebruikersavatar
Door Binno
#1324065
heb het hier een aantal maanden geleden ook voorgehad
maar ook een week of twee later ofzo toch moeten laten opereren omdat de AB niet aansloeg
de dag zelf mocht ze nog niks eten
maar vanaf 's anderendaags haar gewone voer gegeven
succes en sterkte dinsdag ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door