Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door roksefloks
#1321691
Vanwege Judy's oxalaten in haar urine heb ik maar eens kalkoenvlees bij Herby besteld. Nou ja.....vlees. ???
Gemalen prut is het. Bovendien vinden alledrie de honden het niet te nassen. :-\
Dus huppa, in de kliko die zooi. :P
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1321716
het is id een klefe boel ja, ook eens besteld en ze zijn er niet dol op ook..
mooier had geweest als het stukken vlees zou zijn.
Door wenche
#1321733
DeeJay vind/vond het wel erg lekker ;) vooral met pens erdoor :p
Scheelt hem werken en das makkelijk op de luie dagen hahah
Door *Natasja*
#1321734
Hier lusten ze het graag. Alleen de laatste keer was het wat papperiger dan normaal, en dat eten ze met lange tanden.
Door wendy71
#1321951
Ik weet het..
Ik dacht dat ik mooie afsnijsels zou krijgen maar het is idd heel erg fijn gemalen. :-\
Ik bestel het niet meer, heb toch liever grotere stukken vlees. :)
Gebruikersavatar
Door choopy
#1321976
Hier wordt het wel goed gegeten.
Maar ik geef het maar aan 1 hond, die een leverontsteking heeft gehad en dus magere diersoorten krijgt.
Het voordeel vind ik, voor haar dan, dat de medicatie lekker erdoor heen kan en ze dit dan zonder morren opeet.
Ik heb het dan ook in porties van 150 gram in de vriezer, alleen voor haar.
De rest krijgt lekker lappen/ snippers vlees.
Gebruikersavatar
Door Sher
#1322181
wenche schreef: Het is ideaal om door de groentemix of gemalen vis te doen ;)
Ik gebruik het ook voor de groentemix, maar echt lekker vindt Tilly het niet. Chispa vindt alles lekker.  :biggrin2:
Door Wicka
#1322395
Ik had nu eens de kalkoenvleugels besteld, maar daar heeft Wicka een lekkere kluif aan  :yes: Misschien is dat voor de volgende keer een aanrader.
Door Alba
#1322441
Ik heb kalkoenvleugels liggen, van Herby, maar ze zijn keihard! Ik heb toen ook gevraagd hier wat te doen en het overgrote deel van de antwoorden was niet geven. Kalkoenvleugels staan dan ook op mijn 'nooit meer kopen'lijstje.
Door Tanna
#1322457
Ik zit altijd met verbazing mee te lezen - en niet alleen op dit forum - over de slechte ervaringen met Herby. Bestellingen kloppen niet, het vlees is niet gekoeld, de boel komt te laat........Ik ben in elk geval blij dat ik haast alles bij het IC kan kopen!
Gebruikersavatar
Door *Nikki*
#1322481
Ik hoorde van meneer Herby zelf dat de kalkoen spuitvlees is. Het wordt dus met kracht van de botten afgespoten, totdat er een heel kaal bot overblijft. Vandaar de prut.
Gebruikersavatar
Door Dian
#1322537
vanaalst schreef: ? dan spuiten ze het er wel af met een zeer krachtig iets hoor, het is het nog fijner dan prut!
daar zal toch al niet veel opzitten denk ik, van die kleine flistertjes en dat zal wel prut worden ja als dat er met kracht afgespoten wordt :-[
Door *Natasja*
#1322544
Tanna schreef: Ik zit altijd met verbazing mee te lezen - en niet alleen op dit forum - over de slechte ervaringen met Herby. Bestellingen kloppen niet, het vlees is niet gekoeld, de boel komt te laat........Ik ben in elk geval blij dat ik haast alles bij het IC kan kopen!
??? ??? ??? Beetje off-topic?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door