Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door snowdogs
#1321717
sasja staat nu sinds 3 a 4 weken op carnibest. ze vind het heel erg lekker, maar sinds vandaag begint ze hevig over te geven. Alles wat binnenkomt als water enzo komt er dubbel zo hard weer uit. Ze voelt zich nu heel erg schuldig, omdat ze moet overgeven.

Haar lichaam is nu aan het ontgiften. Haar huid jeukt als een tierelier. Heb hier van de da medicijnen voor gekregen, om haar huid heel te houden.

Sasja is een westie van bijna 5 jaar oud trouwens en zou graag willen weten hoe ik dat overgeven kan stoppen ofzo
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1321723
Ik zou het voer in ieder geval even in kleinere porties aanbieden en daarnaastr Okugest geven en dan even aankijken wat er dan gebeurd. Voor hetzelfde geld heeft ze een maaginfectie en komt het spugen daarvan.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1321759
[quote="snowdogs"]
ze zit nu ook aan de antibiotica voor haar huid. kan dat er iets mee te maken hebben??
[/quote]

Kan allemaal natuurlijk. Nog meer dingen veranderd de laatste tijd?
Door snowdogs
#1321771
[quote="Angelique"]
Kan allemaal natuurlijk. Nog meer dingen veranderd de laatste tijd?
[/quote]

nee, je merkt nu ewel dat haar lichaam flink aan het ontgiften is, haar valt uit, huid ging kapot en nu dat overgeven dus.
voor die huid heeft ze dus diverse medicijnen voor 10 dagen gegeven.

omdat sasja extreem allergisch is voor vlooien en teken heb ik haar ingesprayd met antivlooien en tekenspray en nog ontwormd
Gebruikersavatar
Door Dian
#1321780
[quote="snowdogs"]
nee, je merkt nu ewel dat haar lichaam flink aan het ontgiften is, haar valt uit, huid ging kapot en nu dat overgeven dus.
voor die huid heeft ze dus diverse medicijnen voor 10 dagen gegeven.

omdat sasja extreem allergisch is voor vlooien en teken heb ik haar ingesprayd met antivlooien en tekenspray en nog ontwormd
[/quote]

maar kan ze wel tegen de antivlooienspray dan? Als ik RAkker iets van Advantage of frontline in zijn nek doe (oz'n pipetje), zit hij geheidt onder de korsten en de jeuk...............

sterkte met Sasja :-*
Door snowdogs
#1321782
sasja heeft nog nooit last gehad van advantage druppels ofzo. dat is ook alweer 4 dagen geleden dat ik haar behandeld heb.
als ik het niet doe en er komt een teek of vlo op haar lichaam dat ontsteek haar huid direct. daarom zit ze ook aan de kuren op het moment
Door snowdogs
#1321864
[quote="vanaalst"]
kan ook gewoon een virusje zijn..
id kleine beetjes aanbieden, okugest geven en ik zou een probiotica geven.
[/quote]

is probiotica hetzelfde als yakult enzo
Door *Natasja*
#1321867
Als ik het zo lees, is het wel een beetje veel van al in korte tijd: de overgang naar vers, daardoor het mogelijke ontgiften, diverse medicijnen voor de huid, vlooien- en tekenspray... Mogelijk is daardoor de maag van streek geraakt  :-\
Door snowdogs
#1332145
Sasja heeft een flinke hondengriep te pakken gehad. Van al mijn honden had zij het allerergst last van.
Gelukkig is het nu weer over en staat ze zeker weer op carnibest ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door