Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Sultan
#1320850
Naar alle waarschijnlijkheid heeft onze oudste hond (teef, ruim 8 jaar, Cane Corso) HCM of DCM. (vergroot hart) Welke variant het is horen we hoogstwaarschijnlijk naar aanleiding van de foto's.
Dinsdagmorgen worden er foto's gemaakt, maar de symptomen wijzen iig in die richting, helaas.
Ik verwacht medicijnen zoals Fortekor(?) te krijgen voor miijn meisje.
Maar, kan ik naast de medicijnen nog iets anders doen ivm het haar menu? Of supplementen oid?
Momenteel eet ze zeer slecht, ivm medicijnen (AB) krijgt ze, haaks op mijn principes, kuipjes cesar. Anders krijg ik haar medicijnen niet naar binnen, nu nog de AB, clavubactin, dat verlicht enigzins.  Dat is het enige wat ze eet momenteel... Zelfs haar lievelingsvlees (hert en kipkarkas) laat ze staan en ze is al 2 kg afgevallen in 2 weken. Dat gaat me toch te snel. Normaal eet ze ca 800gr per dag, van de Cesarprut maar 300gr. Maar het is iig iets...
Ze heeft geen vocht in haar buik. Wel vocht achter de longen. Kortademig en ze wil niet eten, Wandelen kan ze niet momenteel.
Wie heeft er nog een tip voor haar voeding voor me??
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1320877
Hé dat klinkt een stuk minder.
Ik wens je iig sterkte met haar! en hopen dat ze snel weer opknapt!

Wat doet ze met kvv? of evt kvv compleet pens ofzo?
En kleine portie's verdelen over een aantal keer per dag?
Door Sultan
#1321602
Dank jullie voor het meedenken.
Helaas kregen we zeer slecht nieuw bij de DA vanmorgen na het maken van de foto.
De longen van ons meisje zaten vol tumoren. Er was maar 1 optie.
Irina is heel rustig ingeslapen.

Het doet pijn... We gaan haar heel erg missen.
Door flin
#1321618
och arme!

heel veel sterkte met 't verlies!

  goede reis Irina
Door Sultan
#1321620
Dank je wel!!
Het dringt nog allemaal niet echt door... Irina is er plots niet meer... De beste beslissing voor ons meiske, maar we beseffen het nog niet. De klap moet nog komen....
Door Lizzy
#1321655
Ach allemachtig, wat verschrikkelijk :'( :'( :'(
Heel erg veel sterkte met dit plotselinge en grote verlies :'( :'( :'(
Door Anthraciet
#1321662
Ow wat erg! :'(
Heel veel sterkte met dit onverwachte en veel te vroege verlies van jullie meisje!
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1321667
Jee das toch wel een heel andere wending van het verhaal....  :'(
Wens jullie heel sterkte met dit grote verlies!
Door henneke
#1321679
wat erg ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van je verlies  :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door