Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Love Bird
#1320548
Als ik mijn sheltie kippebotten geef, kauwt hij er in het begin goed op, maar zodra hij kan slikt hij het in.
Hij moet dan na een aantal uren braken en hij stikt vreselijk uit zijn bekkie.
Ik ben begonnen met kippenekken, daarna karkassen etc. Maar  hij gaat er vreselijk van stinken uit zijn adem
Door Love Bird
#1321120
Mijn hondje krijgt al bijna twee jaar vers vlees. Andere botten heb ik nog niet geprobeerd omdat ik begrepen heb dat je met kip het beste kunt beginnen. Maar wat mij verontrust is de vreselijke stank uit ijn bek als hij kippebotten eet. Met vers vlees en pens ruik je hem helemaal niet!
Door bloemetje
#1321123
[quote="Love Bird"]
Mijn hondje krijgt al bijna twee jaar vers vlees. Andere botten heb ik nog niet geprobeerd omdat ik begrepen heb dat je met kip het beste kunt beginnen. Maar wat mij verontrust is de vreselijke stank uit ijn bek als hij kippebotten eet. Met vers vlees en pens ruik je hem helemaal niet!
[/quote]

Dat vind ik ook raar... Nog nooit gehoord ook  :-\
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1325577
[quote="barbarella"]
Kippenbotten? Ik heb altijd gehoord dat je die nooit moet geven, omdat ze de botjes stukkauwen en hun slokdarm kunnen openhalen...
[/quote]

Welkom op Barfplaats :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door