Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1320386
Misschien is voedingssuppletie ook iets voor Jonas.

Yuki krijgt Doils, Cetyl M en nu ook nog 2 chinese kruidentabletten van de huisdierendokter.
(en nu ben ik de naam van die 2 natuurlijk weer even kwijt...euh..Rejoint en Drynaria...jaaaaaa, dat is het)
En hij doet het eigenlijk best goed, die ouwe man  ;)
Door Cathelijn
#1362026
Nu een week geleden bij Martine geweest en alhoewel ze dacht dat ze hem weer aardig op de been zou kunnen helpen, is het tot nu toe nog niets verbeterd. Ik heb vorige week ook niet echt een verslechtering gezien (die wel verwacht was voor een paar dagen).
Komt het vaker voor dat een hond meerdere behandelingen nodig heeft voordat het beter wordt, of had ik nu wel wat moeten zien en gaat een volgende behandeling ook niet echt iets toevoegen?
Door Truus
#1362031
Destijds met de rugproblemen heeft Timo meerdere behandelingen nodig gehad om verbetering te zien en wij kregen huiswerk mee zodat wij zelf ook wat konden doen. Volgens mij kan je van 1 behandeling nog niet veel zeggen.
Knuffel voor Jonas.
Door Truus
#1362040
Cathelijn schreef: Knuffel wordt doorgegeven, dank je  ;)

Ik heb begin oktober een nieuwe afspraak staan en die ga ik ook zeker nakomen, maar ik had zo gehoopt nu wat verbetering te zien  :(
Ja dat snap ik :( het zijn weer zorgen he. Ik had het geluk dat er eentje bij ons in het dorp zat/zit dus dat scheelt en ze had toen tijd. Wij zijn wekelijks gegaan.
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1362351
Het is vervelend als je helemaal geen verschil ziet, dat kan ik me voorstellen....
Toch wil dat niet zeggen dat het niks voor hem kan doen, denk ik.
Ik hoop dat je na de volgende keer ook kan zeggen; hé, het doet iets met hem...en dat ie daarna langzaam aan wat vooruit mag gaan......
Door Cathelijn
#1362558
Hitam schreef: Nog even volhouden, denk ik. Jonas is een hardnekkig geval  ;)
Ik zal mijn moedeloze bui weer even aan de kant zetten dan.
Jonas ziet het leven iig zeker nog zitten ook met kleine stukjes lopen, dus we gaan voor nu nog maar even zo door  ;)
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1362671
Cathelijn schreef: Ik zal mijn moedeloze bui weer even aan de kant zetten dan.
Jonas ziet het leven iig zeker nog zitten ook met kleine stukjes lopen, dus we gaan voor nu nog maar even zo door  ;)
Gelukkig maar, dat is eigenlijk wat het meeste telt!!!  :)
Ik merk bij Yuki dat mijn zorgen de zijne zijn, dus hoe luchtiger ik ermee omga, hoe meer hij geniet, ondanks zijn gammelheid...

:bigarmhug:
Door Robian
#1362832
Hè wat balen Cathelijn  :-\
Ik heb ook al van verschillende kanten gehoord dat je meerdere behandelingen nodig hebt voordat je verbetering ziet.

Ik merk nu met Robbie bijvoorbeeld dat het weer wat slechter gaat. Net alsof de behandeling is "uitgewerkt".

Sterkte met je mannetje geef hem ook maar een dikke knuffel van mij. :-*
Door tt-tjes
#1362941
Jammer Cathelijn, dat je nog geen verbetering ziet. Ik weet ook niet hoe snel je resultaat zou moeten zien dus aan mij heb je niks. Hopelijk helpt de volgende behandeling beter. Sterkte met je lieve kerel.
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1362963
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft hoe lang de verstoring al aanwezig is.
Bij Yuki is het een resultaat van 8 jaar compenseren....dus dan kan dat ook niet zomaar even in 1 behandeling weer op zijn plaats komen. Sterker nog; het zal echt niet meer goed gaan komen en misschien is de verbetering zelfs zo subtiel dat ik er lichamelijk niets aan ga zien.
Wat ik wel belangrijk vind (en ook merk), is dat hij best vrolijk een aanwezig is.
Merk je zoiets bij Jonas ook helemaal niet???
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door