Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Janneke-Britt
#1318150
Ik gebruik sinds een paar maanden paardenmelkcapsules voor britt.
Dit krijgt ze dan samen met carnibest .
En ik moet zeggen dat ze het perfect doet en veel minder op dr voeten kauwt en haar rood verkleurde vacht weer mooi wit word

zijn er meer mensen met deze ervaring of die ook paardenmelk gebruiken
Door Too
#1318239
Ik ken t niet, gebruik jij t tegen huidirritatie, allergie?


En dan, even uit nieuwsgierigheid kreeg ze al carnibest voor je de capsules ging gebruiken of ben je met beiden gelijk gestart?
K ga s googlen
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1318383
Ik heb het al geregeld gebruikt en in sommige gevallen helpt het echt goed.
Mijn Duitse Herder met fistel doet het er al maanden prima op. Nadeel is alleen dat je het moet blijven geven.
Door pallas
#1318490
Mijn (vroegere) d.a. heeft een paardemelkerij.
Ze heeft het ook wel eens aanbevolen voor Didots vacht problemen , maar met een elimineren zijn we ook een heel stuk gekomen. ik heb het dus zelf nooit uitgeprobeerd.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1319073
Ach ja, dat soort verhalen hebben ze ook over homeopathie en kruiden.
Ik heb zelf gezien dat het kan werken. Maar ook dat het lang niet altijd werkt.

Er is een Swahili spreekwoord dat zegt: laat iets dat je hebt gezien niet verdringen door iets dat je hebt gehoord.
Door Too
#1319099
Hitam schreef: Ach ja, dat soort verhalen hebben ze ook over homeopathie en kruiden.
Ik heb zelf gezien dat het kan werken. Maar ook dat het lang niet altijd werkt.

Er is een Swahili spreekwoord dat zegt: laat iets dat je hebt gezien niet verdringen door iets dat je hebt gehoord.
eigenlijk is dat er weer 1 voor een tegeltje
Door *Evie*
#1319610
Dat is waar, bij de 1 kan iets super werken en bij de ander niet.
Ben naar iets opzoek wat mn teefje kan helpen met dr mega dunne vachtje.
Dus ging ff uitzoeken.
Door snowdogs
#1321719
danzij janneke ook begonnen met paardenmelk. Sasja kauwt nu ook niet meer op haar pootjes. Vind het superspul ;D
Door Suzanne
#1325651
Janneke-Britt schreef: Ik gebruik sinds een paar maanden paardenmelkcapsules voor britt.
Dit krijgt ze dan samen met carnibest .
En ik moet zeggen dat ze het perfect doet en veel minder op dr voeten kauwt en haar rood verkleurde vacht weer mooi wit word

zijn er meer mensen met deze ervaring of die ook paardenmelk gebruiken
Hm... waar kan ik die capsules kopen? En/of wat meer informatie over vinden? ;-)

Suzanne
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door