Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1317027
Geen medische vraag, maar meer een opmerking. Sita is erg incontinent. Het ging een lange tijd goed op propalin, maar de laatste tijd hielp dat nauwelijks.
Optimax verikan geprobeerd, deed ook niks. Het leek zelfs erger  :-\
Maar nu zit ze sinds een week weer op de Puur Spondy en ze is bijna droog!! Blijkbaar heeft haar incontinentie dus meer te maken met de spondylose in het gebied van de zenuwen die de blaas aansturen. Ze loopt inmiddels trouwens ook weer een stuk beter sinds ze weer Puur Spondy krijgt. Dus wij zijn blij  8)
Door charmed
#1317449
Dat is heel goed nieuws. Moet mij ook eens erin verdiepen wat ik het beste voor incontinentie kan geven, mijn oudste Kalin, merk ik de laatste tijd sinds ze Furosemide krijgt, dat ze de plas 's avonds laat lopen. De eerste keer kon ik niet achterhalen wie het was. Vorige week had Kalin een natte broek en de plaats waar zij gelegen had was helemaal nat. En nu net stond ze ook op met een spoor van plas achter zich aan en een plas waar ze gelegen had.
Zij is gesteriliseerd en heeft spondylose in de rug.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1318103
Vanmorgen weer een volle dosis propalin gegeven, helpt helemaal niks  :-\
Maar weer eens de optimax verikan proberen, maar nu in combi met quertilla.
Mocht dat niet helpen dan toch maar de Incurin  :(
Door Miranda en Pepper
#1318377
:-\
Wat vervelend..  Hier gaat het dus echt met het
weer op en neer. Dan weer weken droog en dan weer dagenlang
kletsnat.
Ik geef incurin zodra het boven de 25 gr gaat, en dat werkt hier.

sterkte
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1318728
Miranda en Pepper schreef: :-\
Wat vervelend..  Hier gaat het dus echt met het
weer op en neer. Dan weer weken droog en dan weer dagenlang
kletsnat.
Ik geef incurin zodra het boven de 25 gr gaat, en dat werkt hier.

sterkte
Werken de alternatieve middelen niet bij Peps?
Vanmorgen was Sita zo onrustig de hele tijd haar muts aan het soppen dat ik er maar een enurace aan heb gewaagd  :(
Nu net een paar minuten geleden de eerste dosis verikan en quertilla gegeven, ik hoop echt dat het wat gaat doen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door