Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Femke
#1314417
Vandaag heeft Sunday een 'roesje' gehad omdat er een tand getrokken moest worden.

Toen ik hem ophaalde zag ik al een behoorlijke traanstreep naast zijn oog. Dacht dat ze er zalf in gedaan hadden ofzo.

Het begint echter alleen maar harder te tranen  :-\ :-\ het komt nu uit 2 ooghoeken en er lag net een plasje traan zo groot als een 2 euro muntstuk op de rand van zijn biabed.
Morgenochtend wil ik de DA even bellen, maar heeft iemand enig idee wat dit is?

Het oogwit van dat oog is ook knalrood. Andere oog is niks aan de hand..

Sorry voor de beroerde kwaliteit van de foto maar ik wilde niet flitsen.

Afbeelding
Door verwonderd
#1314425
jeeeeetje Femke.... die arme Sunday!!!

Ik vind dit er niet fijn uitzien.

Heel veel sterkte voor Sunday, lijkt wel een beetje ontstoken. Arme schat, alsof het vandaag nog niet genoeg voor hem was...

:-* :-* :-* :-*
Door Fido
#1314542
Welke tand is getrokken? Kan ermee te maken hebben.
Zoveel vocht uit het oog, kan je nog denken aan een traanbuisverstopping.
Er gaat idd een oogdruppel/zalf in het oog om uitdrogen te voorkomen in beide ogen. Nog nooit een allergische reactie meegemaakt maar zou kunnen gebeuren, alleen denk ik hier niet zo snel aan omdat één oog zo reageert en niet beide ogen.
Door charmed
#1314719
volgens mij doen ze gewoon vitamine A in de ogen, en dat lijkt me redelijk onschuldig.
Lizzy schreef: Volgens mij doen ze ook spul in de ogen om het oog tegen uitdrogen te beschermen. Misschien dat Sunday niet zo goed tegen dat spul kan?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door