Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1308656
Ziggy heeft regelmatig een soort zwarte pitjes onder haar huid, het lijken grote mee-eters (ik weet even niet hoe je dat schrijft), dan nog zijn ze klein hoor, maar wel groter en ik kan ze uitknijpen, dan komt er een zwart hard pitje uit. Ik dacht eerst dat het vlooienpoepjes waren en als ik dan toevallig bij de dierenarts was liet ik die even kijken en ze had nooit vlooien. Ook dacht ik dat het misschien haarzakjes konden zijn, maar dan zijn ze weer te groot en raar van structuur (want volgens mij zijn haarzakjes niet hard).

Wat denken jullie dat het zou kunnen zijn?
#1308659
Lizzy schreef: Meeeters. Sociale hond, die Ziggy van jou, die laat ze mee eten :biggrin2:
Ja, dus toch meeëters (volgens mij schrijf ik het nu goed) denk jij?

Ze zitten trouwens het vaakst in haar oksel en soms ook in de liezen, maar bijna altijd in de oksel.
#1308662
Fido schreef: Klinkt als?                                                           meeëters  :P

Eddie heeft er ook aardig wat en het is verslavend om ze uit te knijpen  :-[
Ja, het is idd verslavend :-[ en helemaal omdat Ziggy gewoon op haar rug gaat liggen en het volledig ontspannen ondergaat.

Toch zijn ze echt zwart en hart, net vijgenpitjes (qua hardheid of aardbeienpitjes, maar dan plat), er is me net aangepraat dat het vlooienpoepjes of eitjes zijn, maar jullie denken dus van niet.
#1308665
Laura2004 schreef: Ja, het is idd verslavend :-[ en helemaal omdat Ziggy gewoon op haar rug gaat liggen en het volledig ontspannen ondergaat.

Toch zijn ze echt zwart en hart, net vijgenpitjes (qua hardheid of aardbeienpitjes, maar dan plat), er is me net aangepraat dat het vlooienpoepjes of eitjes zijn, maar jullie denken dus van niet.
Die zitten echt niet in de huid,die borstel je zo uit een vacht  en als je ze nat maakt geven ze roodachtig af [opgedroogd bloed]
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door