Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#1312705
tja waar plaats ik dit, bij barf of bij kvv?

ik heb een paar kvv - eters, maar die kregen ook wel een kippennekje weg toen ik pas begon in december,
een heel barfmenu lukte niet, dus op de bibi laten staan.

ze weigeren ze nu gewoon te eten. 
een runderlap gaat er nog in, of een stukje kip, da's alles. 
en nog steeds tandsteen ( overblijfsel van 3 jaar br*k )  :-X

katten zijn ook zo eigenwijs  :D ;D

ik heb 't een paar weken maar niet gegeven want ze lieten het toch liggen.

nu weer begonnen, in stukjes geknipt zelfs en door de bibi heen, maar nee hoor....
wie weet nog een nieuwe tip voor me?  :) :idea:
#1312719
niks willen ze. 
kwartel ging een tijdje redelijk bij 1 van hen, nu ook niet meer.
Borre is helemaal wild van de patrijsboutjes, maar die moeten ze ook niet.
ik geef ze gewoon hun portie kvv per dag, dus ja wat dat betreft ben ik vast niet streng genoeg  :D
als ik de helft van de kvv geef en s'avonds wat anders, wachten ze dus gewoon tot de volgende ochtend.
dat werkt gewoon niet.
zien ze de rest kuikens, kwartel, haas en allerlei lekkers opeten, ze lopen erlangs en negeren het.
ik ben al blij dat ik ze van de brok af heb en ze kvv eten - en nu zelfs met m'n eigen gemalen prakkie erdoor.
maar t zou wel fijn zijn als ze ook wat kauwwerk verrichten....

een zak eendennekken voor de gouden tip  ;D


sommige katten  :-X
#1313038
flin schreef: peerdenvlees aan 'n lappie wil ook wel lekker zijn,

hmmm dat blieven ze ook al niet. doe ik een paar keer kleine stukkies snijden door de kvv dan eten ze wel, maar zodra 't stuk te groot wordt... rare katten
...en misschien helpt 't als je verteld, dat ze anders ècht naar de tandarts moeten... :lolabove:

;D wie weet, en dan vertel ik erbij dat ik 't uit hun spaarpot betaal
ik ruil ze in voor een hond denk ik, die eet tenminste alles :D
#1313153
ibbi schreef: ik ruil ze in voor een hond denk ik, die eet tenminste alles :D
:lolabove: Jij kent mijn hondje niet. Ik zag gisteren nog dat mijn kat rustig het parelhoenkarkas van Tilly wegpakte en begon te knagen.
Verder eet mijn lief katje geen botjes. Wel muis, rat, beetje kwartel, vis en carni-best. Zucht, zelfs mijn vleesmolen helpt niet. Vinnie eet een paar hapjes zelfgemalen kippennek en vindt het dan weer best voor de rest van de dag.
Gelukkig heb ik één hond die alles lust. Wat de anderen niet lusten gaat bij hem zonder meer naar binnen. :-*
#1313267
brie schreef: T is wat met de katten de laatste tijd... het lijtk wel alsof ze en masse ineens weigeren te kauwen >:(
Hier ook al een paar weigeraars de laatste tijd ::)

paardenvlees doet het hier tegenwoordig goed, en ben maar weer met de botmixjes van herby aan de slag gegaan :-\
Echte carnivoren noemen ze dat. ::)
Je zou ze acuut aan een br*k-voerder geven. :-X
:D
#1315486
ibbi schreef: ik ruil ze in voor een hond denk ik, die eet tenminste alles :D
Behalve 1 van mijn honden...maar die wil je dan vast niet hebben in ruil :biggrin2:
Maar ik moet zeggen, na wat beginproblemen met Binkie eet iedereen behoorlijk alles...maar ik ben streng....
Laatst gewijzigd door Nyncke op wo 22 jul 2009, 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door