Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door joo-tje
#1312115
Oke ik heb dus weken geleden sardienes gekocht op de markt, dapper als ik was. Ik weet dat de honden deze kunnen eten en ook nog eens rauw. Maar ik ben toch een beetje onzeker. Vraag dus, geven jullie die hele sardien? Met kop en staart? Met graten en al? Of bewerken jullie die voor? En wat nou als die graten in hun keel steken? Of gebeurt dat niet? Pfffh....Hoop dat ik niet al te mutsig overkom  ::)
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1312149
De eerste paar keren moest ik ze in stukken gesneden geven, ze begrepen anders niet dat het eetbaar was :biggrin2:
Nu geef ik ze gewoon in zijn geheel.
Door Alba
#1312386
Ik heb er net 3 gekocht bij de visboer (wij dachten dat het haringen waren :-[, de visboer moest alweer om ons lachen en daarna nog harder toen we zeiden 'dát lust de hond vast ook wel, doe er maar 3').
Vissen zoals makreel gaan hier zonder bewerkingen van ons naar binnen. Laatst wilde Alba d'r makreel niet, was er ontzettend mee aan het miepen, nu ga ik volgende keer proberen 'm eerst goed af te spoelen voor ik 'm geef (kreeg ik als tip).
Door Nynke
#1312601
de hondjes hier lusten ook niet graag makreel en sardientjes  :-X :-X maar ze zijn wel dol op zalm  ::) :P
Laatst gewijzigd door Nynke op za 18 jul 2009, 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1312627
sardientjes moest ik eerst ook in stukjes knippen, nu eten ze het zo..
van de zalm eten ze hier alleen de repen, van de koppen zijn ze bang :-\
en van makreel spugen ze hier alles onder :o
Door Peter79
#1312659
vanaalst schreef: sardientjes moest ik eerst ook in stukjes knippen, nu eten ze het zo..
van de zalm eten ze hier alleen de repen, van de koppen zijn ze bang :-\
en van makreel spugen ze hier alles onder :o
Hahahaha, mogen ze morgen wel oppassen.
Elza vreet ze zo op. 8) 8)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door