Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Hertog
#1311812
Hertog eet al lekker het nodige barf weg. Lappen pens en stukken hart ed en kip rug/karkas. Nu heb ik deze keer ook poten gekocht maar eigenlijk durf ik ze niet zo goed te geven. Het zijn zulke stevige botten die daar inzitten. Iedere keer laat ik ze toch maar in de vriezer liggen. Hertog is een herder.
Hoe zijn jullie ervaringen met kippen poten?
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#1311822
Onze bio-industrie kippen hebben niet lang op hun poten gestaan, laat staan gelopen dus die kun je wel geven.
Door Peter79
#1311826
Ik heb een hondje van 6 kilo. dus lang niet het formaat herder, en die kauwt ze met smaak weg. 8) 8) 8)
Door deja
#1311849
Ik heb 2 goldens de ene zit er niet mee de oudere eet wel karkas van kip konijn parelhoen maar kippenpoten moet ik toch wel een aantal keren met de hamer bewerken want ze staat er dan naar te kijken van doe daar is wat mee want ik weet het niet, ze barft pas sinds februari maart en is wel al bijna 12 jaar.
Door Tanna
#1311862
Mijn hond is nog geen 7 kilo en zij draait haar pootje niet om voor zo'n lekker stukje kip!
Door Hertog
#1312065
Dank je wel voor de reacties. Vanavond gaat hij uit de vriezer, morgen proberen !
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door