Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1304569
Hallo! Ik weet niet waar ik dit het beste moet plaatsen maar ik gok op hier en zo niet dan zal het vast naar de bestemde plek verzet worden :)
Naar aanleiding van deze http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 002.0.html topic zoek ik nog een paar mensen die interesse hebben in een consult van dierenarts Erwin van Gijtenbeek van Any Animal in Heiloo http://www.anyanimal.nl/index.php/osteo ... n-paarden/ . Indien genoeg animo kwam het aanbod voor een consult in de omgeving van Hengelo  :)
#1306626
Nee er is verder nog helemaal niets bekend, ik ben puur animo aan het checken omdat het zonder dat al helemaal niet gaat gebeuren ;)
Verder ben ik zelf totaal niet bekend daar omdat ik zelf in Drenthe gehuisvest ben. Maar we hebben naast animo dus ook een lokatie nodig he :help: :coolsmiley:
#1307064
Weet je, dan kunnen we vanuit het noorden net zo goed richting Heiloo rijden, dat scheelt maar een klein half uurtje.
Desnoods proberen we op dezelfde dag een afspraak met Erwin te plannen zodat we samen in één auto kunnen rijden, dat is gezelliger en scheelt weer in de brandstof(kosten).
Laatst gewijzigd door Antonia op ma 13 jul 2009, 00:01, 1 keer totaal gewijzigd.
#1307066
maddoc schreef: Hoe groot moet de benodigde ruimte zijn?
en verder daarin bepaalde voorzieningen nodig?
Ruimte hoeft niet groot te zijn. Ook hoeven er geen voorzieningen te zijn.
Eigenlijk gaat het om een ruimte waarin de hond + eigenaar + osteopaat in kan. Osteopathie gaat om ontspanning en er worden dus zeker geen wilde dingen ingedaan. Het gaat juist om rust  ;)
#1307071
Antonia schreef: Weet je, dan kunnen we vanuit het noorden net zo goed richting Heiloo rijden, dat scheelt maar een klein half uurtje.
Desnoods proberen we op dezelfde dag een afspraak met Erwin te plannen zodat we samen in ''eén auto kunnen rijden, dat is gezelliger en scheelt weer in de brandstof(kosten).
Is een heel goed idee en eigenlijk de beste optie! Vijf honden is wel het maximum op een dag omdat Erwin zich goed wil blijven concentreren en 100% aandacht aan een dier wil kunnen blijven geven.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door