Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#1307151
gisteren bij Mozes ontdekt.
een paar knobbels in de vorm van schijven? anders kan ik het niet beschrijven aan de linkerkant van zijn kaak.Zo ongeveer bij het kaakgewricht.
maak me grote zorgen :-[ :-[ :-[

ga naar de DA..alleen onze is nu op vakantie!


zucht :-[ :-[
Door charmed
#1307228
Toen mijn da weer met Vakantie was heb ik mij een andere da hier in de buurt gezocht. Gewoon zeggen dat je eigen da op vakantie is, is vaak geen probleem hoor.
Door senadance
#1307231
charmed schreef: Toen mijn da weer met Vakantie was heb ik mij een andere da hier in de buurt gezocht. Gewoon zeggen dat je eigen da op vakantie is, is vaak geen probleem hoor.
natuurlijk...doe ik hoor...ik hou jullie op de hoogte :( :-*
Door Lizzy
#1307268
Het kunnen speekselklieren zijn. Of speekselkliercystes. Of het kan op een ontsteking duiden. En in het allerergste geval zou het mogelijk lymfeklierkanker kunnen zijn, maar het lijkt me niet dat je daar direct vanuit moet gaan hoor meis :-*! Er zijn echt legio andere oorzaken voor rare bobbels op die plekken!
Door senadance
#1307308
Lizzy schreef: Het kunnen speekselklieren zijn. Of speekselkliercystes. Of het kan op een ontsteking duiden. En in het allerergste geval zou het mogelijk lymfeklierkanker kunnen zijn, maar het lijkt me niet dat je daar direct vanuit moet gaan hoor meis :-*! Er zijn echt legio andere oorzaken voor rare bobbels op die plekken!
kom net van de DA
speekselkliercystes...zegt hij...even afwachten...
nu ik nadenk heeft hij dit wel eens vaker gehad en het is ook weer verdwenen....huh....best wel eng...... :o :o :( :(
Door senadance
#1307313
zucht.....ja gelukkig...maar ik ben er niet gerust op..ik wacht niet al te lang hoor!!! moet wel binnen een week weg zijn anders ga ik weer!!! :(
Door Lizzy
#1307491
senadance schreef: kom net van de DA
speekselkliercystes...zegt hij...even afwachten...
nu ik nadenk heeft hij dit wel eens vaker gehad en het is ook weer verdwenen....huh....best wel eng...... :o :o :( :(
Voel even ruim voor en na het eten of er verschil zit in de bult. Vlak voor het eten gaat hij al speeksel aanmaken en kan de bult groter zijn (en ook na het eten kan ie groter zijn) dan ruim voor het eten.
Door senadance
#1308193
Lizzy schreef: Voel even ruim voor en na het eten of er verschil zit in de bult. Vlak voor het eten gaat hij al speeksel aanmaken en kan de bult groter zijn (en ook na het eten kan ie groter zijn) dan ruim voor het eten.
je hebt gelijk Lizzy!!!!!!!!!!!

precies zoals je zegt!!!
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1309370
Gelukkig, dan zijn het zeker speekselkliercystes. Is in elk geval veel onschuldiger dan vergrote lymfeknopen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door