Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1307835
Boomer heeft wat zwarte vlekjes op dr buik. Het was eerst een beetje geiiriteerd en rood toen heb ik er calendula opgesmeerd en werd het weer roze  :) Wel had ze nu wat pukkeltjes erbij en wat zwarte vlekjes. Ik dacht eerst dat de zwarte vlekjes wat vuil waren wat aan de calendula was blijven zitten. Maar we zijn nu ruim een week verder en nog steeds zitten de zwarte vlekjes er. Ik zit nu op m'n werk anders had ik even een foto geplaatst maar vriendlief zag ze en maakte zich toch een beetje zorgen (zit wel in de aard van het beestje hoor  ;)) dus ik dacht ik open toch even een topic misschien dat iemand wat weet  :-\
Zou dit ook door hoog gras kunnen komen?! Of door de chlorella die ik nu een week of 2 geef?!
Laatst gewijzigd door MarijeEnBoomer op di 14 jul 2009, 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.
#1308722
MarijeEnBoomer schreef: Ik heb het met een baby doekje proberen weg te halen maar dat lukt niet. Het voelt gewoon zacht aan en niet hard zoals een korstje  :-\ Vriendlief is bang dat het een schimmel ofzo is  :-\
Bij Ziggy voelt het hetzelfde aan als haar velletje, dus ook zacht. Maar als je er met de nagel overheen gaat kan je het weghalen (alleen om te testen natuurlijk) en anders weet ik het ook niet.

Als je een grotere foto plaatst kunnen we het misschien beter zien.
#1308751
Ik denk nog steeds dat het een bruin vliesje is, net zoals bij Ziggy, Ziggy heeft weinig beharen en raakt dus altijd 'gewond' tijdens wandelingen en heeft ook allemaal van dat soort bruine vlekjes op haar buik, het is net zo zacht als haar huid.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door