Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door bulldelicious
#1308236
is oud gedaan  ;D

onze bulletjes gisteren elks een strot gehad om wat te knabbelen,zoals jullie kunnen zien viel dat dik in de smaak!
ze hebben ondertussen ook hun eerste kippenekken op, wel platgeslagen want anders krijgen ze ze niet weg, ik moet ze wel goed vasthouden want anders gaan ze in zijn geheel naar binnen. Ik ga morgen kippenvleugeltjes halen, ik heb al gelezen over het inknippen, op twee plaatsten, waarom is dit? Zijn die gewrichten zoveel harden dan de botjes om stuk te krijgen of ...?

en als bewijs dat het heel lekker was alvast enkele fotootjes  :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Door *loes*
#1308250
Wat een schitterende bulletjes, en wat een lol met die strot  ;D ;D
Het inknippen gebeurt volgens mij omdat ze anders op die knik in de keel kunnen blijven steken :-\
Door bulldelicious
#1308301
thanx voor de snelle reactie, weer wat wijzer geworden! ik ben beniewd of ze die even goed eten als de kippennekken, misschien moet ik ze in het begin ook platslagen maar dat zien we donderdag wel weer :)
Door Alba
#1308327
Wat een dotjes!! Vooral die rood met witte (heet dat rood bij jullie) en de brindle pointed tri zijn om op te eten :smitten:
Houden jullie een kleintje thuis of hebben ze allemaal goede nieuwe huizen ergens anders gevonden?

Geweldig om te zien hoe ze van het BARF-en genieten!
Door Wicka
#1308366
Oww wat leuk om te zien zeg! Stoere puppies al met een homp vlees  :thumbup: Het is dat Mark geen tweede hond wil want anders.... wat een knapperts zijn het!
Door bulldelicious
#1308370
de rode (zo noemen we dat idd ;) )  mag hier blijven, en de witte reu met heel klein vlekje boven zijn ook mag voorlopig ook blijven want die heeft nog geen nieuwe baasjes, en dat vind ik helemaal niet erg want die is heel goed aan het gaan :) het is altijd zo moeilijk kiezen bij kleine bulletjes,sommige worden na 4 weken plots heel goed, andere zijn bij de geboorte super en worden minder qua kop en komen dan toch weer terug heel mooi te staan na een paar maanden....maar mijn vriend is zot van de rode en ik heb verleden jaar ons teefje Hailey gekozen dus nu mag hij kiezen, ik vind Sam (de rode) qua kleu super maar denk dat de witte qua kopje  net iets beter wordt dus het is maar goed dat ze alletwee nog bij ons zijn   ;D
Door Alba
#1308476
De rode is al zo'n 'echte' Bull: als je niet weet dat het een pupje is zou je dat niet zeggen op de foto (ok, dan was 't wel een heel groot stuk vlees ;)). Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat die de oortjes al omhoog heeft en de witte met 't kleine vlekje nog niet.
Leuke naam trouwens, Sam!
Door bulldelicious
#1308518
Alba schreef: De rode is al zo'n 'echte' Bull: als je niet weet dat het een pupje is zou je dat niet zeggen op de foto (ok, dan was 't wel een heel groot stuk vlees ;)). Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat die de oortjes al omhoog heeft en de witte met 't kleine vlekje nog niet.
Leuke naam trouwens, Sam!
dan zijn het strotten van dinosaurussen  :D 
het zijn net vleermuizen zo met hun oortjes recht, normaal hangen ze nog lekker naar beneden op hun 6 weken maar er komen meer en meer oortjes recht, we hebben nog drie bulletjes en al 4 vleermuisjes, haha :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door