Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sonja
#1308203
Stan loopt niet zo lekker op zijn rechterachterpoot. Hij mankt wat en als hij stil staat zie je duidelijk dat hij die poot ontlast. Een tijdje geleden had hij daar ook al last van en toen heb ik het even aangekeken. Het beterde toen wel, maar nu werd het weer erger, dus maar even naar de da geweest.
Hij geeft duidelijk pijn aan op één van zijn tenen, dus maar even een foto gemaakt. Daarop was geen breuk te zien, dus zal hij die teen vermoedelijk gekneusd hebben. Hij moet nu rust houden (vertel 'm dat maar eens  ::)) en ik heb metacam mee gekregen. Ik gaf 'm al traumeel, dus daar ga ik gewoon mee door.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#1308298
vanaalst schreef: ach gos, arme Stan...
kan je hem ook niet extra arnica geven?
succes ermee, want het valt niet mee een hond rustig te houden!
Er zit toch al arnica in de traumeel? Maar misschien is het wel een goed idee om de teen in te smeren met arnicazalf.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#1308311
De knuffels heeft hij dankbaar in ontvangst genomen. Hij was ook erg meegaand bij de da en die vond ook dat hij er verder nog steeds uit ziet als een jonge god.  :biggrin2:
Het is natuurlijk wel hartstikke vervelend van zijn teen, maar ergens ben ik ook wel blij dat het 'maar' een gekneusde teen is. Dat kan gewoon weer genezen immers en het is niet dat hij nu door ouderdom blijvend moeilijk zal blijven lopen, want daar was ik even bang voor.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door