Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door connie63
#1305709
hoelang duurt het normaal gesproken voor je verbetering ziet van pretnison, want ze heeft nu voor de 2de dag 80mg gehad en zien totaal geen verbetering
en nou moet ik maandag ochtend wel bellen , maar volgens de dokter moest er eigenlijk na 2 uur verbetering te zien zijn
het lijkt ook of ze er totaal niet op reageert dat ze meer dorst of honger krijgen merk ik ook niks van snap er niks van

ik word er een beetje moedeloos van en we hebbben het gevoel dat we aan het lijntje gehouden worden op 1 of andere manier
Door charmed
#1305718
Het duurde bij Ylanie ook een paar dagen voordat je verbetering zag na aanvang met Prednison. Maar het is niet 1, 2, 3 over. Het zal langzaamaan beter moeten gaan.
Door conleeuw
#1306619
soms kan je heel snel een verbetering zien maar het kan ook een paar dagen duren, nog even moed houden ;)
Door ulla
#1306716
Wat weegt je hond, ik heb hier een reu,die kreeg 60 mg.prednoral, en hij weegt 67 kilo.
of er moet een verschil zijn tussen prednoral en prednison?

Hij ging wel ontzettend veel drinken.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1308195
Bij huidproblemen duurt het wel even hoor, zeker een paar dagen tot een week. Volgens mij had ze geen jeuk maar ontstekingen, toch?  Hoe zwaar is jouw hond?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door