Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door *wendy*
#1307276
Gisteren hebben ze hier damhert ribben gehad.
De eerste en ook gelijk de laatste keer overigens.
Ruby moest ze niet. Olana at ze wel maar ik vond heel veel splinters in haar bench terug.

Maar nu Yoda  ;D
Ik zeg nog tegen Owen: "Yoda denkt dat hij de botjes door kan sabbelen ipv bijten".
Toen hij aangaf klaar te zijn opende ik de bench en vond ik allemaal afgekloven ribbetjes  ;D
Hij heeft ze dus allemaal, stuk voor stuk, af zitten kluiven/sabbelen  ;D

Zijn er meer honden die dat doen ?

(bij runderstrot knaagt hij de boel ook kaal en snapt niet dat hij alles op kan eten  ::) )
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#1307281
Yoda is dus de slimste van het stel!
Rover eet alles op; heeft geen idee wat goed en slecht is :o Annak eet geen hard bot; dat weet hij ook heel goed en laat het dus liggen.
Door *loes*
#1307296
Tarzan kluift ook vlees van de runderstrotten, doet er ruim een uur over voordat die snapt dat de rest ook op kan.
En je wil niet zien hoe die eruit ziet dan  :-X
Gebruikersavatar
Door kira
#1307300
Grote beer hier eet wat niet te hard is op, de rest wordt afgelebberd / gelikt / gedaan en dan in de kliko gedaan. Ik durf haar dus ook iets te geven waarvan ik zelf niet weet of het te hard is of niet. Ik kan zowieso altijd alles afnemen en ze waagt haar kiezen er zelf niet op. Heel erg prettig.

Dame krijgt dus nooit ribben e.d. tenzij ik zeker weet dat het van een heel jong dier is. Die wil koste wat het kost alles naar binnen werken.

Grote beer eet trouwens niets zo maar op dat ze niet kent, een nieuw product eet ze samen met mij op, ik breek het bot, trek er stukjes vlees af, zij proeft en keurt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door