Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door chaoot727
#1306686
Ik ga over 3 weken naar Oostenrijk toe, lekker op vakantie naar mijn schoonouders, k dacht ach ik kan daar ook KKV kopen... Mijn schoonmoeder op pad gestuurd om in de supermarkt op zoek te gaan, of de dierenwinkel.
Afijn ze belde me gisteren, er mag in Oostenrijk geen KVV in de winkels verkocht worden maar in Freistadt is er een speciale slagerij voor dierenvoer, je kan er rauw en gekookt  vlees krijgen.
Probleem, raak meteen in paniek wat zal ik die 2 weken geven aan Beau. Heb via de mail een lijst gekregen wat ze verkopen maar nu nog uit zien te dokteren wat verstandig is.
Lees over botvlees en juist dat lijkt me moeilijk te vinden.
Maar als ik een lijst invul zal ik dan per maaltijd diverse dingen geven, kopvlees, orgaan en botvlees? Hoe belangrijk is de groente voor de 2 weken of kan dat vervangen worden door een vitamine preparaat?
Hebben jullie interesse in de lijst? Ik zal daar navragen of er meerdere bedrijven zijn door Oostenrijk heen.
Groetjes Marjolein
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1306690
hier eten ze zelden groente, echt zelden...
zou me niet zo druk maken hoor, die 2 weekjes maakt niet zoveel uit..
rundergehakt, delen van kip, eitje, visje ed..
dan kom je al een heel eind, en je kan ook je tafelrestjes geven..
Door chaoot727
#1306693
oke, klinkt geruststellend. Bedacht me ook dat ze daar wel een en ander kunnen vertellen, neem ik ook wat vanuit huis mee, kijken of we het vriesgevroren kunnen houden. voor de eerste dagen.
Door chaoot727
#1306698
Zal Beau wel moeten wennen aan kippennekjes? dan kan ik dat beter hier zeg maar proberen.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1306705
ja dat zou ik zeker wel doen, kippenekken gaat nog wel maar als je kippenpoten ed wilt gaan geven zou ik id nu hier al gaan beginnen..
Door chaoot727
#1306709
ok toppie, bedankt voor je info! Ga een stuk geruster richting de vakantie, kan ik dat los laten, lekker naar de markt voor de hond om een paar nekjes te scoren.
Doei Marjolein
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door