Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1303092
heeft iem daar ervaring mee?
aangezien vince kaal wordt van de druppels en een scalibor band geen optie is vanwege het vele spelen van de jongens(hangen in de nekken ed)lijkt mij die kruidenhalsbanden wel wat!!!!!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1303985
MarijeEnBoomer schreef: Zou heel mooi zijn als het werkt.. dus ik lees mee maar kan er helaas niks zinnigs over zeggen :)
schiet lekker op zo ;D ;D ;D
Door lindaw
#1304243
Heb er zelf geen ervaring mee.
Iemand van een ander fora gebruikt het voor haar honden en ze is er wel redelijk tevreden mee.
Het werkt niet zo goed als de bekende middelen, maar wel beter dan dat ze helemaal niets heeft gebruikt.
Door Deesje
#1305787
ik ken ze van de bandana's waarin ook verschillende olien verwerkt zaten.. ik vond ze altijd wel fijn maar waren op een gegeven moment lastig aan te komen en nu gebruik ik nix meer, mijn honden zijn echter ideaal controleerbaar op ongedierte dus is het ook niet nodig.. maar bij een langharige hond zou ik het ook proberen denk ik..

bij de bandana's moest je ze alleen langer omlaten en ik vind het niets om ze in huis enzo ook erom te hebben...

ik weet niet waarvoor je ze wil?? teken?? want weet ook niet of die bandana's daartegen werkten..

heb nu als ik 'veel''  teken vind zo'n kinderspray van byebites (geen idee of het werkt, gebruik ik het te weinig voor)
Laatst gewijzigd door Deesje op za 11 jul 2009, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door claudiaB
#1305979
Ik vraag me af of die banden nog werken na het zwemmen?
aangezien jouw honden ook dagelijks zwemmen zou ik daar wel even op letten.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door