Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door deja
#1305300
Ik zit net op de side van Herby en daar staat krakijsbout 2,50 een kilo.
Kan iemand mij vertellen wat dat is.
Door deja
#1305314
Zoiets dacht ik ook al maar dan hebben ze er wel flink naast gezeten, is dat een beetje zacht bot.
Gebruikersavatar
Door *Nikki*
#1305319
henneke schreef: ik denk patrijsbout maar dan met een borrel op  ;D
Ik denk het ook.

Chips, zalmkoppen en lamsvlees zijn verdwenen van de lijst
Gebruikersavatar
Door *Nikki*
#1305329
Meneer Herby vertelde mij wel dat de lamsvlees moeilijk aan te komen was momenteel.

ik ga hem even mailen denk ik. Luna lust maar 3 soorten spiervlees waaronder lam en zalmkoppen vind ik ook erg belangrijk. Zou niet weten waar ik ze anders moet halen. Hier nergens te halen namelijk
Door ibbi
#1305332
patrijs is zacht.  de katten zijn er dol op!! grappig toen ik vd week bestelde stonden ze nog niet op de lijst, ik heb ze er apart bijvermeld in de hoop dat ze er waren  :)

ik had ze vorige keer ook, 't zijn kleine boutjes.
Laatst gewijzigd door ibbi op vr 10 jul 2009, 23:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Peter79
#1305620
*Nikki* schreef: Meneer Herby vertelde mij wel dat de lamsvlees moeilijk aan te komen was momenteel.

ik ga hem even mailen denk ik. Luna lust maar 3 soorten spiervlees waaronder lam en zalmkoppen vind ik ook erg belangrijk. Zou niet weten waar ik ze anders moet halen. Hier nergens te halen namelijk
Wij halen lam in de supermarkt of bij de islamitische slager en zalmkoppen op de markt.
Is dat geen optie??
Door Laura2004
#1305640
Peter79 schreef: Wij halen lam in de supermarkt of bij de islamitische slager en zalmkoppen op de markt.
Is dat geen optie??
Bij welke supermarkt? Welke onderdelen van het lam en wat betaal je er voor?
Door Peter79
#1305649
Laura2004 schreef: Bij welke supermarkt? Welke onderdelen van het lam en wat betaal je er voor?
Lamsbout (=spiervlees) en lamskoteletten (=vleesbot).
Dat halen we bij de Dekamarkt.
Wat het kost weet ik zo niet, wij hebben echter een klein hondje, dus dat scheelt mij niet zo veel.
Door ibbi
#1305652
waar Nikki woont vragen ze 5 euro voor kilo zalmkoppen op de markt, vertelde ze gister.
ik weet hier in de buurt ook niks...
kiezebrink heeft ze ook niet.
Door Peter79
#1305658
ibbi schreef: waar Nikki woont vragen ze 5 euro voor kilo zalmkoppen op de markt, vertelde ze gister.
ik weet hier in de buurt ook niks...
kiezebrink heeft ze ook niet.

Ik betaal 0.50 cent voor een hele zalmkop, en die is ongeveer 6 ons.
Die haal ik op de markt en dan kan ik kiezen bij welke kraam.
Gebruikersavatar
Door Sweet Dutchess
#1305668
Heb je geen visboer in de buurt?
Die geven het meestal gratis mee  ;)

Ik zie dat er in de lijst van Herby ook de wildafsnijsel vedwenen is  :(
Oooohhh, hoe moet ik ze dat hier nu gaan vertellen, ze zijn dol op wildafsnijsel  :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door