Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ine
#1303601
Gisteravond, toen ik na de training thuiskwam, vond ik groen braaksel op de vloer.
Keukenrol eroverheen gelegd en dit was het resultaat:

Afbeelding

De honden hebben de dag ervoor pens gegeten.
Ik weet helaas niet welke hond dit heeft neergelegd, maar vind het geen fijne kleur!
Iemand dit weleens gezien? :-\
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#1303645
Eigenlijk niet echt, maar het doet mij denken aan de kleur van die zeewierkauwstaven, als ze daar van kotsen is dat ook die kleur..
Volgens mij kan Ellen je daar mee van vertellen...
Door Ine
#1303711
Sanyo schreef: Heel apart :o
Je zou denken dat ze iets aparts moeten hebben op gegeten met kleurstof er in of zo ???
Dan zouden ze dat gepikt moeten hebben, maar ik kan me niet herinneren, dat ze die dag iets gepikt hebben.
Door Ine
#1303778
vanaalst schreef: die kleur spuugt zimba id als ie van die zeewier snoepjes op heeft, of id die kauwstaven van de zeewier....

of heeft 1 van je honden toevallig van de week veel gezwommen?
Nee, ze hebben niet gezwommen en dat andere heb ik dus niet eens in huis.

Ik weet absoluut niet, welke hond het geweest is en niemand oogt ziek.
Door Ine
#1304273
*Dorothea* schreef: Hm het lijkt net die kleur die pups wel eens kunnen hebben wanneer er wat van de placenta in het vruchtwater is gekomen.  :-\
Klopt, het is een kleur die ik ken van bevallingen. :-\

Lia, het waren 2 plekken en duidelijk braaksel. :-\

Zolang ik geen zieke hond kan ontdekken, maak ik me maar niet druk.
Het was gelukkig niet van de pups. ;)
Maar ik vind het vreemd.
Rose had ik kunnen plaatsen. Gewoon een zakje van Bakkerij Bart, daar zit rose kleurstof op, maar dit groen kan ik niet plaatsen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door