Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1302482
Boomer heeft zich tijdens het spelen verstapt. Ze hield dr achterpoot helemaal omhoog. Nadat ik dr even aan gevoeld heb begon ze hem langzaam te belasten. Nu had ik al Traumeel in huis en die komt nu goed van pas.
Hoelang moet ik nu elk kwartier er 1 geven?!
Door Helma
#1302491
Ervaring met Traumeel heb ik (nog) niet.
Maar zie mijn topic over Tygo, die heeft pas hetzelfde gehad.
Veel sterkte ermee!
Groetjes
Helma.
Door Jojo
#1302840
Had hier gister ook zoiets. Op de verpakking staat in acute gevallen elk kwartier 1 tablet gedurende maximaal 2 uur ;-)Ik heb dit ook zo ongeveer gedaan en vanaf vandag dan 3 maal daags 1
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1303024
Ik heb ook 2 uur lang de elk kwartier gedaan en wil dan nog een paar 3 x daags een tablet doen. Ze mankt al helemaal niet meer dus dat is fijn! Ze heeft ook een kras op dr wang aan het spelen overgehouden dus daar doet de traumeel misschien ook nog wat voor.
Er staat geen kinddosering op de traumeel dus heb maar aangehouden wat erop stond.

Waarom gebruik jij ook nog arnica erbij Ellen!?
Er zit toch ook arnica in de traumeel?!
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1303088
vanaalst schreef: ja klopt maar mijn ervaring is dat als je arnica erbij geeft dat het sneller werkt...
maar goed, lees dat het alweer goed gaat met boomer!
En geef je dan druppels arnica of smeer je er arnica op?!
Ja gelukkig loopt ze alweer normaal. Vind het altijd maar schrikken als ze wat hebben  :(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door