Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Sunny
#1300200
Hoi Loeka,

Ik kan je topic bij verzameplaats niet terugvinden maar ik woon niet al te ver van Rotterdam en zou best willen kijken of we samen met korting Bibi voor de kat kunnen bestellen.
geen idee trouwens hoeveel je daarvoor moet bestellen (mijn vriesvakje is niet mega groot) maar wie weet komen we er samen wel.

Laat je even wat weten als je dat nog steeds wilt?

Thanks en groetjes,

Sunny
Door Sunny
#1301612
Hoi Loeka,

Ik weet dat soort dingen nog niet  :), dat het met een groepje is bijvoorbeeld, ik dacht dat je bedoelde dat je gewoon iemand zocht en daar antwoordde ik op.
Ik ben nieuw hier, groen als gras als het gaat om versvoer en samen bestellen en probeer sinds vorige week mijn poezen aan bibi te wennen. Maar goed dat ik het weet, ik zal het in de gaten houden dan, en als het zo uitkomt doe ik graag een keertje mee.
dank je wel voor je reactie,

groetjes,
Sunny
Door Klinker
#1328450
[quote="Loeka"]
Nu nog even niet, heb nog genoeg voorraad. Om in aanmerking te komen voor 10% korting moet je 120 kg tegelijk bestellen.
[/quote]

O, dat is best leuk, 10%. Is dat een algemene regel of heb je dit speciaal afgesproken? En moet je het dan zelf afhalen?

Rotterdam is mij ook iets te ver helaas, maar misschien is het een idee om een keer met A'dam eo heel veel te bestellen. Ik bestel nu ergens anders, maar dan 1,89 per zakje van 500 gram klinkt wel erg goed.
Door Klinker
#1328474
Hm OK, dan komen er dus nog wel benzinekosten bij. Heen en terug is dat ca 30 euro volgens Routenet. Gaan ze uit van een basisprijs van 2,10 of 2,20 per zakje? Als het 2,20 is, is het al helemaal niet voordeliger. Bij 2,10 euro per zakje kom ik uit op een prijs van 2,02 incl brandstofkosten....dat zet nou ook niet echt zoden aan de dijk. Ik woon gewoon te ver denk ik.

En hm, 120 kg Bibi in een Twingo?  :o Da's misschien ook een minder goed idee :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door koekje
#1328497
ow, lachen als je ineens hard moet remmen  ;D
dan is het niet hopen dat je niets raakt, maar hopen dat die kilo's bevoren vlees netjes blijven liggen en niet in je nek terecht komen  :P
Door Loeka
#1329063
De laatste keer heb ik 1,85 betaald per halve kilo, zonder de korting. je kunt het ook bij mij ophalen(Rotterdam Zuid), is iets minder ver  :)

Enne, in totaal moet het 120 kg zijn, dus jij hoeft zelf geen 120 kg af te nemen. Ik alleen al zit zo  op de 80 kg. Mijn moeder doet ook altijd mee voor zo'n 20 kg.
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1336366
[quote="Loeka"]
De laatste keer heb ik 1,85 betaald per halve kilo, zonder de korting. je kunt het ook bij mij ophalen(Rotterdam Zuid), is iets minder ver  :)

Enne, in totaal moet het 120 kg zijn, dus jij hoeft zelf geen 120 kg af te nemen. Ik alleen al zit zo  op de 80 kg. Mijn moeder doet ook altijd mee voor zo'n 20 kg.
[/quote]
Dan moet ik eerst eens proberen of mijn katten Bibi lusten....geen idee waar ik het kan kopen alleen...  :-\
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door