Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Robian
#1297701
Iris, de poes van mijn ouders, had nierproblemen en kreeg hier Benekor voor.
Helaas hebben ze Iris twee dagen geleden in moeten laten slapen  :'(

Nu heeft moeders een verpakking van +/- 25 tabletten liggen die ze vorige maand bij de DA heeft gekocht.
Ze vroeg aan mij of er iemand op barfplaats was met een nierpatient die ze blij kon maken met deze verpakking.
Het ligt er even aan hoe jullie het verstuurd willen hebben, want dan wilde ze alleen een bijdrage in de verzendkosten.
Door Robian
#1297712
De ziel was echt één hoopje ellende. Helemaal verzwakt en had alle poten ijs- en ijskoud.
Volgens mij had ze ook de moed opgegeven.
Het enige wat ze voor haar hebben kunnen doen is haar laten gaan.
Gebruikersavatar
Door Mischa
#1298111
Beste Robian,
Heel veel sterkte voor jou en je ouders met het verlies van Iris.
Het zijn verschrikkelijke, maar vaak ook hele duidelijke beslissingen. Ik leef met jullie mee, want ik ben vanochtend met Gijs door hetzelfde straatje gegaan. Zijn verhaal heb ik elders op Barfplaats ook al geplaatst. Gewoon om het een beetje van me af te schrijven: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 68.30.html

Gijs was ook nierpatiënt ik hoop dat ik hier iemand kan helpen met wat medicijnen die over zijn:
- half potje Ipikatine (aangebroken dus, maar mei 2009 verpakt)
- 1 fles (1/2 lt.) Lactetrol (sep 2013)
- 5 tabletjes Benakor (5 mg), goed voor tien dagen (aug 2009)
- 7 Terumo infuusnaaldjes

Het is niet veel, maar als ik iemand daar een plezier mee kan doen, laat het dan weten.
#1298826
Ach wat naar Syl, arme Iris  :'(  het lijkt wel alsof het in het weer zit, de een na de ander ... Sjors van mij, en nu gaat het met Karel ook slecht  :-\


Ik ken Benekor niet trouwens, is het vergelijkbaar met Fortekor? Want dan zou ik wel interesse hebben.
Door Robian
#1298833
Kruimel schreef: Ach wat naar Syl, arme Iris  :'(  het lijkt wel alsof het in het weer zit, de een na de ander ... Sjors van mij, en nu gaat het met Karel ook slecht  :-\


Ik ken Benekor niet trouwens, is het vergelijkbaar met Fortekor? Want dan zou ik wel interesse hebben.
Hè gat Olga, gaat het met Karel ook slecht? Potverdorie..

Voor zover ik heb begrepen is het precies hetzelfde alleen een andere naam.
Voor beiden is het bestanddeel benazepril hydrocloride.
Ik zie trouwens dat ik het verkeerd geschreven heb. Het is Benakor.

Als je ze wilt dan stuur me maar even een PB met je adres en of je het per gewone post of als een pakketje verstuurt wilt hebben.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door