Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Suzanne
#1299715
Hoi,

Ik heb 't voor elkaar ;-)
Tristan's broertje gaat ook op rauw. Ze leest zich goed in, maar weet een van jullie een boek uit het amerikaans of engesl wat ook in het duits vertaald is waar ze wat aan kan hebben?

Suzanne
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1299720
Ik heb wel Swanie's folders. Dat zijn kleine boekjes in het Duits, eentje over barf in het algemeen, eentje over pups en eentje over senioren.
Ze kan ze zelf bestellen via www.barfers.de en dan naar de DHN online-shop.

Ik zie net dat ze ze zelf broschuren noemt. Zijn maar 5 euro per stuk.
Laatst gewijzigd door Hitam op za 04 jul 2009, 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Suzanne
#1299729
Dank!

ze is ook lid van duitse forums en lijkt goed voorbereid, maar alle beetjes helpen ;-)

Zo leuk.. mede door mijn gebabbel over wat Tristan krijgt nu ook een broertje aan de barf ;-)
(En Trstan krijgt zelfs mix kvv/barf en Lucky helemaal barf)

Suzanne
Door Suzanne
#1299834
[quote="rob w."]
is nit rar hoor.

ze loopen nit achter in duitsland. denk je?
zin genug sites over barf. ben zelb duits. ok duits barfsite.
[/quote]

Welnee, natuurlijk lopen ze niet achter, maar het is net als in Nederland zou zijn toch leuk als je iemand kunt overtuigen? Dat deze persoon nou toevallig in Duitsland woont maakt het niet minder leuk of minder gek.
Ook in duitsland zijn er genoeg mensen die niets van rauw voer begrijpen of willen weten.
Zo is de fokster bang dat de honden er wormen van zouden krijgen. Ik weet dat het onzin is, maar ja, hoe weerleg ik dat? ;-)
(En zo goed is mijn Duits nou ook weer niet)

Suzanne
Door Deesje
#1302626
in duitsland zijn sommige ideeen wel iets anders.. ik heb een duits vrouwtje met haar hond helpen overzetten, zij had het al meerdere malen op de duitse manier geprobeerd waarin toch wat dingetjes anders beschreven staan en elke keer lukte het niet omdat de hond een moeilijke eter was.. vervolgens zijn we samen aan de slag gegaan met de barf-'manier' zoals ik hem ook geleerd heb en nu eet ie super.. ik weet niet of het aan de duitse manier lag of dat ze toevallig wat andere dingen kocht...

ik heb wat kleine dingetjes gelezen die toch wel iets anders waren..

in duitsland krijg je trouwens wel heel makkelijk gemalen vlees... en bij de slachthuizen krijg je ook aardig wat spullen.. de internetverkopers zijn naar mijn mening iets duurder dan hier maar kan zijn dat ik alleen de 'commercielere' evonden heb...

wel super leuk dat ze nu over gaat.. zo ging het met mijn fokker in tsjechie ook.. eerst pupje op vlees en iedere keer mooie fotos enzo.. daarna gevraagd of ze pupje 2 wilde afspenen op vlees en nu krijgen haar hondjes ook vlees.. heerlijk
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door