Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#12996
Hoi,
Na een hoop gedoe en gezoek is bebleken dat mijn hond waarschijnlijk is vergeten hoe hij een andere hond moet lezen.
Hij valt bij voorbaat al uit, zonder te kijken wat voor vlees hij in de kuip heeft.
Ben bij een gedragsterapuit en die geeft goede bruikbare tips, we gaan gestadig vooruit.
Nu heeft ze me voorgesteld om een en ander te ondersteunen met een bachremedie.
Ik vind dat best, gewoon eens proberen want kwaad kan het niet.
Ben dus heel benieuwd of er mensen zijn die ervaringen met Bach hebben.
groetjes Marja
#12997
Met één van mijn honden heb ik Bach gebruikt, omdat zijn angstgedrag wat uit de hand liep. Dat heeft goed geholpen. Niet dat alles over ging, maar het gaf de basis om op verder te werken. Zou als ik jou was het dus zeker proberen.
Door Angelique
#12998
Wanneer je de juiste remedies gebruikt kun je hele goed resultaten behalen.
Zeker het proberen waard!
Hoi,
Na een hoop gedoe en gezoek is bebleken dat mijn hond waarschijnlijk is vergeten hoe hij een andere hond moet lezen.
Hij valt bij voorbaat al uit, zonder te kijken wat voor vlees hij in de kuip heeft.
Ben bij een gedragsterapuit en die geeft goede bruikbare tips, we gaan gestadig vooruit.
Nu heeft ze me voorgesteld om een en ander te ondersteunen met een bachremedie.
Ik vind dat best, gewoon eens proberen want kwaad kan het niet.
Ben dus heel benieuwd of er mensen zijn die ervaringen met Bach hebben.
groetjes Marja
#12999
Ik heb zelf een cursus gedaan: bach bloesem bij dieren. :)
Ik heb het ook gebruikt op mijn eigen honden. Ik merkte wel dat de ene hond iets minder bang was van onweer, maar nu zijn we toch weer terug bij af. Ik ga toch maar weer eens een flesje maken en opnieuw proberen. :-/
De andere hond kreeg het omdat hij zo ontzettend druk was,  is later wel rustiger geworden maar dat kwam door zijn hartproblemen.  :'( Ik heb het bij hem niet lang genoeg kunnen proberen om te kunnen zeggen dat het geholpen heeft.
Van medecursisten wel goede resultaten gehoord.

groetjes Trudie
#13006
Whaaa!! ik durf het nog niet te geloven maar het lijkt er op dat het help!!!
Ik had dit nooit verwacht ;D
Sinds een paar dagen reageert Stapper bijna niet meer op andere reuen, er was gister zelfs een reu die behoorlijk stond te grommen naar hem en hij keek, draaide zich om en liep weg!!!
Echt, ik kan het gewoon niet geloven, hoop dat ik niet te vroeg juich.
groetjes Marja
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door