Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Suri&Bohdi
#1299056
hallo.
is hier iemand bekend met het voer van de vergulde hond???
er zou 70% kip lam en rund spuervlees inzitten en 15% orgaan en 15% bot'
kosten 1.40 per pond dus ook een nette prijs en geen graan toegevoegd..
leek mij wel wat voor de afwisseling, maar heeft er iemand ervaring mee..

moet voor 75 euro bestellen en dat zou erg veel zijn als het tegen zou vallen..

alvast bedankt...
Door Ziviaantje
#1299078
Eh... dit lijkt wel heel erg veel op wat ik voer van Lotgering  :D Zelfde zakjes ook.

Afbeelding

Ik weet dat er diverse bedrijven het onder hun eigen naam verkopen, en dan meteen wat duurder. Ik betaal per pond ( het zijn pondpakjes ) ca. 70 - 80 cent ( rond die koers, mijn laptop met de prijzen is gecrached ). Scheelt weer een hoop  ;) Moet je het wel per krat bestellen ( 16 kilo per soort ) en zelf ophalen in abcoude. Mijn honden doen het er erg goed op en eten het ook heel goed ( wat bij onze oudste nog wel eens de vraag is ). Ze hebben nu 4 complete soorten, rund-kip, rund-kip-pens, lam en kip. De laatste 2 zijn het duurst. Ze hebben ook enkelvoudig pens, maar die heb ik nog nooit gekocht.
Laatst gewijzigd door Ziviaantje op za 04 jul 2009, 00:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door petra-amsterdam
#1299096
;D ;D ;D Het IS ook hetzelfde hoor!
Kreeg dit adres door van hen zelf omdat ik eerder nodig had dan zij konden leveren.
Is idd ''zomaar ineens'' ,n heel stuk duurder, en ook ,zelfs, als je het door Lotgering thuis laat bezorgen ::)
Dan betaal ik dezelfde prijs dan hierboven maar met ,n kleine bezorgvergoeding. En ik hoefde ook niet voor tenminste 75 euro te bestellen.
Het is goed vlees hoor en echt aardige leverancier ;)
Laatst gewijzigd door petra-amsterdam op za 04 jul 2009, 02:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door boskat
#1299131
[quote="aussie"]
Eh... dit lijkt wel heel erg veel op wat ik voer van Lotgering  :D Zelfde zakjes ook.

Afbeelding

Ik weet dat er diverse bedrijven het onder hun eigen naam verkopen, en dan meteen wat duurder. Ik betaal per pond ( het zijn pondpakjes ) ca. 70 - 80 cent ( rond die koers, mijn laptop met de prijzen is gecrached ). Scheelt weer een hoop  ;) Moet je het wel per krat bestellen ( 16 kilo per soort ) en zelf ophalen in abcoude.


Denk dat de Vergulde Hond een winkel is ?
En er ook vriezers etc voor heeft aangeschaft,stroom moet betalen  en misschien er daarnaast ook aan verdienen wil?
In de supermarkt betaal je ook meer voor je produkten dan die ervoor betalen bij de leverancier
Vind die prijs niet zo gek dan
Dan moet je het inderdaad zelf gaan halen,wat je tijd en benzine kost
Is niet moeilijk te begrijpen waarom de Vergulde Hond dan meer rekent,is vrij logisch,waarom zou die er niet wat aan mogen verdienen,?
Laatst gewijzigd door boskat op za 04 jul 2009, 09:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ziviaantje
#1299329
[quote="boskat"]
[quote="aussie"]
Eh... dit lijkt wel heel erg veel op wat ik voer van Lotgering  :D Zelfde zakjes ook.

Afbeelding

Ik weet dat er diverse bedrijven het onder hun eigen naam verkopen, en dan meteen wat duurder. Ik betaal per pond ( het zijn pondpakjes ) ca. 70 - 80 cent ( rond die koers, mijn laptop met de prijzen is gecrached ). Scheelt weer een hoop  ;) Moet je het wel per krat bestellen ( 16 kilo per soort ) en zelf ophalen in abcoude.


Denk dat de Vergulde Hond een winkel is ?
En er ook vriezers etc voor heeft aangeschaft,stroom moet betalen  en misschien er daarnaast ook aan verdienen wil?
In de supermarkt betaal je ook meer voor je produkten dan die ervoor betalen bij de leverancier
Vind die prijs niet zo gek dan
Dan moet je het inderdaad zelf gaan halen,wat je tijd en benzine kost
Is niet moeilijk te begrijpen waarom de Vergulde Hond dan meer rekent,is vrij logisch,waarom zou die er niet wat aan mogen verdienen,?




[/quote]

Nee hoor, maar "ons bien zunig"  :D Als ik het ergens anders goedkoper kan krijgen doe ik dat, en wilde graag deze tip delen  :P En ze hebben het een andere naam gegeven. Ze hadden het ook gewoon vlees van Lotgering kunnen noemen. Nu is het net alsof het speciaal voor hun gemaakt is.
Door Ziviaantje
#1299330
[quote="petra-amsterdam"]
;D ;D ;D Het IS ook hetzelfde hoor!
Kreeg dit adres door van hen zelf omdat ik eerder nodig had dan zij konden leveren.
Is idd ''zomaar ineens'' ,n heel stuk duurder, en ook ,zelfs, als je het door Lotgering thuis laat bezorgen ::)
Dan betaal ik dezelfde prijs dan hierboven maar met ,n kleine bezorgvergoeding. En ik hoefde ook niet voor tenminste 75 euro te bestellen.
Het is goed vlees hoor en echt aardige leverancier ;)
[/quote]

Ik ben ook erg tevreden  ;)
Door Ziviaantje
#1299333
[quote="vanaalst"]
15% bot vindt ik een beetje aan de lage kant, zit er toevallig ook nog groente in.
[/quote]

Dat is puur bot, geen botvlees, maar idd een beetje laag. Maar ik vul het dan weer aan het een kippenboutje, karkasje, eitje, botmix van herby enz. Ze zeggen wel dat het compleet is, maar ik doe er toch wat bij. Ook groenteprutjes. In de lam zit ook groente, in de andere niet. Ik voerde eerst Kivo, was ik in principe ook tevreden over, maar de vacht van Indy ging zo stinken. Dat is nu weg met dit vlees  :D
Door Suri&Bohdi
#1299374
maar lotgering zelf die bezorgt volgens mij niet, of wel???
wil die vergoeding best betalen maar of die dan helemaal
naar het zuiden van limburg komt lijkt me niet...
Laatst gewijzigd door Suri&Bohdi op za 04 jul 2009, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ziviaantje
#1299378
[quote="brunhober"]
maar lotgering zelf die bezorgt volgens mij niet, of wel???
wil die vergoeding best betalen maar of die dan helemaal
naar het zuiden van limburg komt lijkt me niet...


[/quote]

Nou... denk dat dat te ver is  :D Ik dacht eigelijk dat je richting Amsterdam woonde, vandaar mijn tip van Abcoude  ;)
Door Suri&Bohdi
#1299418
nee helaas ben voor veel vlees echt afhankelijk van leveranciers...
kwam de vergulde hond toevallig tegen toe ik iets anders aan het
zoeken was, en toen ze bleken te leveren werd het interressant....
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1299431
[quote="aussie"]
Ze hadden het ook gewoon vlees van Lotgering kunnen noemen. Nu is het net alsof het speciaal voor hun gemaakt is.
[/quote]
Sommige producenten bieden aan om hun vlees onder je eigen naam te verkopen. Dan is het net of het je eigen merk is. Smuldier doet dat ook met de glutenvrije versie, die wordt ook onder eigen naam door Dick Rood verkocht.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door