Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1298458
Hoi ik heb een vraagje, weet alleen niet zeker of ik hem hier goed plaats. Het gaat om het volgende: ik heb een schotse collie korthaar pup van nu 5 maanden. Sinds een paar weken heeft ze pigmentsverlies op haar neus. Deze was eerst overal mooi zwart maar nu is hij niet zo mooi zwart meer en is zelfs helemaal roze in het midden  (rond het scheidingslijntje dat er loopt tussen links en rechts). Ik voer haar KVV ( energique en kivo) in kombinatie met barf. Op zich doet ze het hier heel goed op, ze groeit mooi geleidelijk op, heeft goede ontlasting en is verder erg vrolijk. Mijn vraag nu is zijn er eventueel voedingsmiddelen die invloed hebben op het pigment? Zo ja wat kan ik haar dan geven om dit te verbeteren. Graag hoor ik jullie tips en adviezen.
Groetjes Debby
#1298475
Mmmmmm, niet echt de tijd van het jaar voor pigmentverlies :-\  Is het beschadigt geweest, want dan komt het pigment vanzelf wel weer terug. Anders kun je haar eventueel Sanavesta vlier-besdragees of Dorwest vlier-netelextract geven.
#1298485
Nee haar neus is niet beschadigd geweest dus dat is het in elk geval niet.
Hoi Rian, ik was al wel een tijdje lid van barfplaats, en heb steeds vooral alles gelezen, maar had nu zelf een vraag waar ze hier misschien wel tips voor hebben. Hoop wel dat haar neus weer zwart gaat worden want ik wil ook heel graag met haar showen.... En zo niet dan is dat maar jammer, ze wordt er voor mij niet minder om hoor.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door