Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1298114
Ik heb bij de dierenarts de nobivac enting met 3 jaar registratie laten bestellen. Maar nu dacht ik opeens zijn er daar meerdere van?! Of is het alleen de rabies en dan de cocktail die 3 jaar geldig zijn?!
Door Lizzy
#1298265
Volgens mij is het alleen de DHP. Want in de DHPPi zit para influenza en die is maar 1 jaar geldig. Maar ik zou wel even nagaan welke hij nou besteld heeft.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1298327
Ze weet dat het voor de 3 jarige cocktail is. Maar voor die erin gaat check ik het nog hoor!! Ze hoeft pas in augustus maar ik dacht ik laat bij tijds weten dat ik hem wil dan hebben ze de tijd om hem te bestellen  :)
Door dogsunlimited
#1298334
Ook de losse componenten zijn drie jaar geldig. Parvo (speciaal via Engeland te bestellen, althans dat zou mijn DA proberen) en de Puppy DP op volwassen gewicht. De laatste kregen mijn honden in 2006 en Whooper is nog 1x bij gevaccineerd met de Puppy DP na zijn titerbepaling in mei.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1298411
Hitam schreef: De DHPPi is ook drie jaar geldig, alleen adviseren ze om de Pi dan wel elk jaar te geven
dus dan zou ik moeten vragen om de DHP?!
Door Bieke
#1300984
Sandra, Nobivac heeft de aparte Parvo in Nederland geregistreerd. dus moet volgens mij de dierenarts die hier kunnen bestellen. Bron Fidin repertorium.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1301045
Nou ik ben terug geweest en heb om de dhp gevraagd. Ze vroeg waarom ik de pi niet wilde. Stond even met m'n mond vol tanden maar heb gezegd dat ze daar niet heel ziek van kan worden en ik het dus onnodig vind.  ;)
Door dogsunlimited
#1301210
Bieke schreef: Sandra, Nobivac heeft de aparte Parvo in Nederland geregistreerd. dus moet volgens mij de dierenarts die hier kunnen bestellen. Bron Fidin repertorium.
OK, super bedankt voor je info. Het is jammer dat Distemper en HCC ook niet apart kunnen. Dan kon ik een echt bewuste keuze maken wel of niet bijvaccineren van wat echt 'nodig' is. Ze zou er achteraan gaan, dus dat is prettig.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door