Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#1297692
[quote="vanaalst"]
http://www.darf.info/
zag ik op het belgen forum staan, alles zo'n beetje volgens de barf methode vinden hun.. :P
verder op bieden ze gerookte botten aan :o
[/quote]

Ja maar, die hoef je niet te kopen/voeren of wat dan ook.
Door Lizzy
#1297762
[quote="*loes*"]
Sja en rijst en koudgeperste olie  :-X :-X
[/quote]

Dat zit ook in de meeste andere KVV's! Nou leuk, weer een nieuw merk! Als paddestoelen ;D
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1297774
[quote="Angelique"]
Ja maar, die hoef je niet te kopen/voeren of wat dan ook.
[/quote]
nee, maar als je een kvv aanbied en in de trand van volgens de barf methode dus alles rauw, dan bieden ze wel gerookte botten aan?
Kijk wij weten wel beter, maar beginners trappen er misschien met open ogen in..
Afijn, moet leren me daar niet meer druk om te maken
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1297792
[quote="vanaalst"]
nee, maar als je een kvv aanbied en in de trand van volgens de barf methode dus alles rauw, dan bieden ze wel gerookte botten aan?
Kijk wij weten wel beter, maar beginners trappen er misschien met open ogen in..
Afijn, moet leren me daar niet meer druk om te maken

[/quote]

Maar de meeste kvv-fabrikanten en zelfs diegene die zich BARF-leveranciers noemen bieden ook bijprodukten aan die niks met barf te maken hebben. Bij Cb kon/kun je ook een blik Pal krijgen en zoveel brokken als je maar wenst, zo ook bij AHV, Kivo, Bibi, Naturis enz.

Staat trouwens wel weer echt uh uh tja  :biggrin2:...DARF staat voor Biologisch Veranwoorde Rauw Voer  ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1297833
[quote="vanaalst"]
ja, je heb gelijk, ik snap dat eigenlijk nooit zo goed, of je gaat ergens voor en daar sta je helemaal achter of....

[/quote]

Ik snap jou wel, maar mensen gaan hun eigen voer maken uit commercieel oogpunt en dan is het gewoon...u vraagt, wij draaien, want de bam moet belegd zijn. En wat de mens aan zijn hond te eten geeft blijft altijd eigen verantwoording :-\.
Door roos79
#1298109
DARF... serieus  ;D ;D ;D ik lach me rot!! Die naam, hoe kom je erop  ::)

Maaruh... dat verhaal over de ingredienten, das gewoon rechtstreeks "gejat" van de Carnibest site (zoals het eerder was) !!!  :boo:
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1298213
heb je gelezen dat het uitermate geschikt is voor honden met incontinentie problemen?
met dit voer produceren ze heel weinig tot geen urine meer, kwalijke zaak zou dat zijn!
Door Lizzy
#1298221
Kom kom dames, niet zo negatief! Er is ruimte zat voor meer KVV merken :)! Geen urine produceren is natuurlijk kwalijk maar dat verse voeding beter is voor incontinente honden: da's waarheid als een hond!
Door Lizzy
#1298238
[quote="vanaalst"]
;D ;D
jawel maar er dan bij zeggen dat je hond geen urine meer gaat produceren ...
maar goed, je heb gelijk hoor....ik kijk er niet meer naar..
[/quote]

Ja, dat moeten ze nog even fine tunen :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door