Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Mariska
#1297623
Ben gebeld door de dierenarts. Hij is tevreden over het verloop van de operatie maar heeft toch een aardige bult moeten verwijderen..het heeft veel hechtwerk nodig gehad en ik kreeg al door dat het zeer belangrijk is dat hij zich rustig houdt. Verder is hij dus tevreden en Bora heeft een goed narcoseverloop gehad. Ik mag hem om 14.00 uur ophalen.
Door lindaw
#1297638
gelukkig heb je bericht gehad. Is toch altijd erg spannend!
Maar alles is dus wel goed verlopen.
Rustig houden zal niet altijd even makkelijk zijn.
Maar wat fijn dat je zometeen al mag ophalen, lekker bij het baasje is toch wel het fijnst.
Dikke beterschapsknuffel voor je kanjer!
Door Mariska
#1297653
Ik krijg straks meer uitleg over wat ze hebben gedaan. Ik dacht zelf dat het maar een klein bultje was en dat ze nu een grotere bult hebben moeten verwijderen baart me ook zorgen. Nou ja...ik hoor het zo wel. Eerst maar even mijn grote knuffelbeer knuffelen  :)
Door Mariska
#1297860
Bora is al even thuis en het valt toch tegen hoor. Ik weet niet precies wat ik had verwacht maar de snee die ik nu zie in iedergeval niet. Veel binnenwaardse hechtingen heeft hij en ik hoop dat het allemaal goed gaat komen, dat hij geen ontstekingen erbij gaat krijgen etc.

Verder is het een hoopje ellende...hij stapt wel wat in het rond maar als hij gaat liggen dan gaat dat moeizaam. Hij heeft net wel wat gegeten  :). Verder heeft hij pijnstillers en antibiotica gekregen.

Dierenarts verwacht heel misschien dinsdag al uitslag en dan belt hij mij meteen. Dat is van latere zorg, nu hoop ik dat hij een beetje redelijk het weekend doorkomt. Al mijn afspraken heb ik afgezegd, waaronder een wedstrijd met mijn andere hond. Mijn hoofd staat er nu niet naar, ik wil gewoon lekker in de buurt van mijn knuffelbeer zijn.
Door Do
#1297906
he bah!!
ik wens jullie heel veel sterkte...en natuurlijk zal het allemaal goed gaan zonder onstekingen ed!!!
Door Ine
#1297917
Jakkes Mariska :'(
Knuffel voor jullie beiden en ik hoop en duim met je mee, dat die wond goed en snel geneest!
En natuurlijk ook, dat je dinsdag de uitslag krijgt en dat dat meevalt. :-*
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1297946
ach gos, triest al je je hond zo ziet tobben, blijf maar dicht bij hem!
verders hoop ik natuurlijk dat het allemaal mee zal vallen!
Gebruikersavatar
Door kira
#1298040
Heel veel beterschapsknuffels voor je beer.

De duimen draaien hier op volle kracht voor een goede uitslag.
Door Mariska
#1298234
Vannacht is het prima gegaan! Er was een hele volksverhuizing voor nodig want ik ben wel in een andere koele kamer gaan slapen, matrassen mee en zo heb ik lekker naast hem geslapen. Hij heeft aan het begin van de nacht erg liggen hijgen maar het was ook wel warm en daarna is hij gaan slapen. Vannacht ben ik een paar keer wakker geweest en toen was hij ook rustig. Vanmorgen een klein rondje gelopen, hij heeft lekker gegeten, hij heeft gedronken en nu ligt hij rustig om zich heen te kijken. De wond ziet er prima uit. Ik ben een beetje opgelucht en ik hoop dat hij goed herstelt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door