Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Mariska
#1297524
Vorige week heb ik bij mijn Bora een bult op zijn rechterachterbil ontdekt. Had het niet eerder gezien maar omdat Bora bleef likken aan die kant ben ik op onderzoek uitgegaan. Het was een rode onrustige bult maar niet al te groot. Ik voelde om de bult een kleine verdikking (welke overigens na een paar dagen weer minder was).

Afgelopen maandag is de bult aangeprikt en dinsdagavond werd ik gebeld met het slechte nieuws dat het niet goed was, bijna voor 100% zeker een mastocytoom. Deze ochtend wordt de bult verwijderd en zal het nog even spannend blijven wat de uitslag van het onderzoek is.

Via diverse sites ben ik een beetje aan het lezen maar ik maak mezelf onderhand gek door allerlei mogelijke scenario's te lezen. Ik wacht eerst de uitslag af en dan zien we verder.

Willen jullie duimen?
Door Lizzy
#1297531
Oh bah, wat afschuwelijk... Heel veel sterkte en tuurlijk gaan we keihard duimen :-*!
Door Mariska
#1297542
Dank je wel!  :)

Pfff het wachten duurt lang....ik heb Bora om 09.00 uur afgeleverd en ik word pas rond half 2 gebeld...zit al de hele ochtend achter de pc, er komt niet echt veel uit mijn handen  :-\
Door Ine
#1297544
Mariska schreef: Dank je wel!  :)

Pfff het wachten duurt lang....ik heb Bora om 09.00 uur afgeleverd en ik word pas rond half 2 gebeld...zit al de hele ochtend achter de pc, er komt niet echt veel uit mijn handen  :-\
Als dit de beste afleiding is, dan is het jammer van datgene wat moet en niet gedaan wordt!
Ik hoop gewoon, dat je straks goede berichten krijgt en je plots met heel veel energie al het werk weer in kunt halen :-* :-*
Ook ik kijk steeds naar nieuwe berichten en heb net even zijn famile extra gecontrolleerd :-\
Door Mariska
#1297546
Ine schreef: Als dit de beste afleiding is, dan is het jammer van datgene wat moet en niet gedaan wordt!
Je hebt eigenlijk wel gelijk!  :)
Door Fynn
#1297558
Kan me voorstellen dat het wachten lang duurd .
Maar ik zou gewoon toch maar wat bezig blijven dan schiet de tijd beter op.
Sterkte met het wachten.

Groetjes Rian,ijuba,fynn en Asani
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1297576
Ja, dan duurt wachten lang. Ik ga duimen voor een goede uitslag, maar dat duurt nog wel even want als het goed is wordt de bult opgestuurd en heb je dan pas een echte uitslag.
Door Mariska
#1297583
Hitam schreef: Ja, dan duurt wachten lang. Ik ga duimen voor een goede uitslag, maar dat duurt nog wel even want als het goed is wordt de bult opgestuurd en heb je dan pas een echte uitslag.
Precies, kan wel een week of 2 duren begreep ik maar ik vind het ook prettig als we die operatie achter de rug hebben en dat ik hem weer lekker thuis heb  :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door